Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik koop er best veel. Je kan de prijzen terug vinden waarvoor items daadwerkelijk zijn verkocht. Die liggen vaak maar niet altijd een stuk lager. Ik heb er Iig leuke deals uitgehaald door te bieden.Betalingen gewoon altijd via Reverb met Paypal of creditcard.
Ik koop alleen van verkopers met meerdere 5 sterren score en lees goed de ervaringen en voelt er iets niet goed dan koop ik niet.
De prijzen zijn vaak te hoog en net als op marktplaats.nl heb je redelijke kans dat het product wat mankeert, men is zelden 100% eerlijk. (toch dat potmetertje wat kraakt of deukje, schermpje niet 100% etc.. )
Ook goed opletten of de gear wel op het Europese netwerk kan, 220V/230V vraag dat !
Soms wordt 100V/110V gear door Europese verkopers, die zelf niet opgelet hebben bij de aankoop, gewoon weer op Reverb aangeboden om er weer vanaf te komen zonder dit te vermelden.
Idd, in dit geval heeft het dus gewerkt. :-)Op reverb gewoon een bod doen. Werkt vaak…
Dank alvast.. Haha.. ja. Vergat er nog bij te melden dat de gemiddelde verkoopprijs op Reverb voor dit item over het laatste half jaar op ongeveer 65% van zijn Reverb prijs zit. Dat Shipping included komt de verkoper dan wel goed uit als je gaat zoeken naar die stijgende prijzen waar ie het in zijn advertentie over heeft..Fishing heet dat... Gewoon een bod doen op MP (via mail) , niet geschoten altijd mis
Dat bieden op MP is ook onzin, vriendjes bieden dan mee om de prijs op te krikken, zie je zo vaak - hoge opbieders en dan weken langer te koop zonder hoger bod, dan weet je genoeg

Ik gebruik nooit de biedingen velden op MP, gewoon direct een berichtje sturen werkt veel beter. Ten eerste ziet dan niemand anders jouw bod, en ten tweede ben je meteen in contact met de verkoper - voor hetzelfde geld is het zo'n gast die niet reageert en weken gaat zitten wachten op een hoger bod. Gewoon een bericht sturen met de opmerking dat je interesse hebt en bieden wat je er voor over hebt (evt iets lager zodat je nog wat speelruimte hebt als je een tegenbod krijgt), dan weet je het snel genoeg. De prijzen op Reverb zijn meestal toch niet echt een graadmeter.
Het wekte in eerste instantie wel vertrouwen: Anders doe ik ook niet aan biedingen mee, als je dan op de hoogte wordt gebracht per bericht dat er zogenaamd een pipo buiten beeld meer biedt.. maw, als je nog een paar tientjes er bij doet, verkoop ik em aan jou.. :|Let op: ik noem geen vraagprijs en reageer niet op berichten met een bod of de vraag naar de minimum prijs, dus gewoon bieden via de biedknop. Wel zo transparant en eerlijk naar andere geïnteresseerden.