Baloran the pool

ik wilde er niet over beginnen maar ik ben met een soortgelijk project bezig.
Draait op 32bit floating point ARM-based system on a chip met 14"scherm. 8 gebalanceerd out en IN, digitaal geregelde volume knop (0%ruis) voor master/monitor/ (nog 4 poorten vrij toewijsbaar. 2x midi out/2in. 8 CV/gate outs/ 2 sync in/out. 2x analoog stereo 2/4pole 7 slope type filters, parallel als serieel mono/stereo schakelbaar. op dit moment 3 VCO, alsmede analoge kick snare Lt Ht. 2 stereo onafhankelijke analoge stereo drive/saturatie knoppen 64 stepsequencer ipv keyboard en portablity. Intern zeer uitgebreide sequencer. Advanced wavetabel sequencing op 8+ sporen (wat de cpu aan kan) FM, Subtractieve/additieve synthe,resynthese, granular, vector, spectrale, east/westcoast side.(poly/para/monofoon) Live sampling en opnemen simultaan.Realtime Manipuleren van samples. Loopback. Volledig te configureren. Semi AI mastering en 31 bands Va EQ per kanaal! en Master.
Om over de opslag van patches en samples nog maar niet te spreken. Zoeken op type, frequenty lengte tag of loop. zit er allemaal in.
Het is eigenijk 1 grote modulatie matrix.

Oh wacht dit is me laptop met wat gear erbij...
:D

Zo'n ding voor je neus,denk dat het wel helpt bij een constipatie, zeker met een sub woofer in de achtergrond.☃️

Ja ik vind het een dik ding hoor en de wereld zou een stuk saaier zijn zondeie synth professoren! Soms dol ik maar een beetje hiero

Multitimbraal analoge polyfone synth.Even de specs gelezen op de website.Indrukwekkend.
Volledige versie 6120euro.De helft van een Moog One zal ik maar denken, klinkt dan goedkoper.

Batch 2 kan vanaf eergisteren besteld worden...

Zou graag eens wat meer demo's willen horen.

Tsja wel gaaf project uiteraard..
Paypal fees for a The Pool are 210€
The price of The Pool (full version) is €5100 without tax or €6120 with 20% VAT

Demonstratie op Syntfest France 24 heeft een wel wat indruk op me gemaakt.The pool klinkt als een klok.

Back