op mijn motu heb ik sends , de 828 mk2 FW ( echt ouwe troep, maar tegenwoordig voor n prikje te krijgen ~ 50 euro)
voor de returns moet je dan de analoge inputs gebruiken ...
maar er is wel een 'desynchronisatie' of een 'offset' zeg maar van hardware & software input/outputs
headphone outputs wordt ook als kanaal 13/14 aanzien waardoor alles opschuift ...
weet het niet exact uit mn koppie, maar analoog 1, is niet input 1 in software, omdat
er nog 2 mic/guitar preamps inputs ofwel voorzitten ofwel is dat kanaal 9/10 11/12 ...
je kan helaas niet vanuit de software (daw - cuemix motu software) zeggen ik wil dat hardware input 7
input 3 is ...hard link , hard-wired
het is dus een beetje uitproberen om te zien wat waaruit komt
in de ultralite bivb is dan weer input 1/2 de mic/guitar preamp input & tegelijk ook analog 1/2
terwijl dat niet zo is bij de motu 828 mk2 enz.
=> en idd je kan gewoon via de software op de motu hardware zelf alles instellen, je kan
de audio interface computer onafhankelijk gebruiken , leuk mixertje wordt het dan
[[[no flamewar intentions hier, haha : maar kan me herinneren in de tijd, we spreken jaren 2000 dat windows
users waaronder ikzelf, veel last hadden om idd simultaan op te nemen & af te spelen, wat de core business zou moeten zijn
van audio interfaces, niet ... elke minimale aanpassing kon je werkende setup naar de kloten helpen, zeg maar
vandaar toen ik overstapte op mac, marcheerde alles zoals het moest, geen geklooi met drivers e d
ik kon direct efficiƫnt POEF ! opnemen , multitracken ... een dikke poef !
]]