Ableton Live 12

Ik zou eerder de site van Ableton geloven, maar misschien loopt die achter.
Misschien was de bug alleen van toepassing op nieuwere MacOS versies en had je er überhaupt geen last van :)

Ok, ik denk dat Sjaak het over zijn eigen computer had dan. Maar het schepte verwarring bij mij in ieder geval.....

Ok, ik denk dat Sjaak het over zijn eigen computer had dan. Maar het schepte verwarring bij mij in ieder geval.....
In ieder geval over Mac Silicon systemen, waar jij (nog) niet mee te maken hebt.
Het goede nieuws : de bug was niet op jou van toepassing.
Het slechte nieuws : doordat Intel systemen hun CPU gebruiken voor stem splitting, zijn ze (veel) trager dan Apple Silicon system nu de bug is geplet.
Maar of je er in het echte leven veel last van hebt, dat verwacht ik niet (tenzij je de hele dag stems gaat splitten)

In ieder geval over Mac Silicon systemen, waar jij (nog) niet mee te maken hebt.
Het goede nieuws : de bug was niet op jou van toepassing.
Het slechte nieuws : doordat Intel systemen hun CPU gebruiken voor stem splitting, zijn ze (veel) trager dan Apple Silicon system nu de bug is geplet.
Maar of je er in het echte leven veel last van hebt, dat verwacht ik niet (tenzij je de hele dag stems gaat splitten)
Yep

ik heb het idee dat in die laatste versie die stem separation weer flink verbeterd is. Ik had gisteren van een track de vocals eruit gehaald, maar die was echt perfect (inclusief de reverb en delays op die vocals). Zo goed had ik het nog niet eerder gehoord.

Back