Sjaak
Ouwe rot
OfflineKan je die stem separation offline gebruiken op je cpu of wordt die online geprocessed en teruggezet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OfflineKan je die stem separation offline gebruiken op je cpu of wordt die online geprocessed en teruggezet?
Het is offline.Kan je die stem separation offline gebruiken op je cpu of wordt die online geprocessed en teruggezet?
Ik zou eerder de site van Ableton geloven, maar misschien loopt die achter.
Misschien was de bug alleen van toepassing op nieuwere MacOS versies en had je er überhaupt geen last van![]()
In ieder geval over Mac Silicon systemen, waar jij (nog) niet mee te maken hebt.Ok, ik denk dat Sjaak het over zijn eigen computer had dan. Maar het schepte verwarring bij mij in ieder geval.....
YepIn ieder geval over Mac Silicon systemen, waar jij (nog) niet mee te maken hebt.
Het goede nieuws : de bug was niet op jou van toepassing.
Het slechte nieuws : doordat Intel systemen hun CPU gebruiken voor stem splitting, zijn ze (veel) trager dan Apple Silicon system nu de bug is geplet.
Maar of je er in het echte leven veel last van hebt, dat verwacht ik niet (tenzij je de hele dag stems gaat splitten)
Dat is wel de Max danDe nieuwe Live versie komt ook met een nieuwe max versie. Die is merkbaar stabieler. Een project vol M4L plugs dat geregeld crashte doet dat nu niet meer. Jahoe!