Ableton Live 12

Mmm tsja heb onwijs lopen investeren in m4L gebruik live vanaf begin ben wel beetje klaar met betalen elke keer.. bedoel waarom niet voor trouwe klanten 99,- ofzo Pff

Dankjewel, zat precies hierop te wachten maar laatst nog gekeken naar het aantal jaren tussen de releases en aan de hand daarvan had ik 12 eerlijk gezegd nog niet verwacht.

Ik zit nog op 10, dus pak nu voor 160 euro 11 en 12 mee.

Ik heb deze zomer 11 suite gekocht en moet ook 160 dokken :/

Dan zou ik ze even een berichtje sturen, die kunnen namelijk nog wel eens coulant zijn als je er (lief) om vraagt.

Hier dus ook... vreemd, meen me zelfs te herrinneren dat er de vorige keer ook verschillen zaten tussen leden hier.

Ik vind 159,- niet sympathiek voor klanten die al vanaf begin kopen..,

Maar misschien had ik er anders tegenaan gekeken als m’n voornemen om compleet in the box te werken gelukt was.. tegenovergestelde is uitgekomen..

Ik vind het op zich wel meevallen als upgrade prijs, zo op het eerste gezicht krijg je er weer een hoop voor terug en ontwikkeling kost nu eenmaal geld. Zelf twijfel ik nog, aangezien ik Ableton tegenwoordig vooral als vereldelde multitracker gebruik. Sinds de Cirklon hier staat heeft de push ook helemaal niks meer te doen...

Ik heb stuk of 5 andere daw’s getest afgelopen maand (wist niet eens dat er zoveel waren) en heb bitwig 8 track maar Ableton is voor mij wel leukste om mee te werken…hoop niet dat het in de toekomst een abonnement wordt dat zou ik echt helemaal minder vinden.

Valt mij ook tegen die 159 euro van suite 11 naar 12 suite. Ik had ook 99 verwacht.
Maar goed, ik gebruik het elke dag dus toch wel een reden om te upgraden voor mij, op zich kan het wel uit.

Hmm, gek, ik zat nog te kijken in mijn order history, ik heb onlangs nog wel Push 3 standalone gekocht, maar voor de update van 10 naar 11 heb ik ook “maar” 119 betaald, maar van 9 naar 10 was het 159.

Wilde toch ableton weer eens halen, en nu met korting gekocht 🤘🤘🤘.

Er zit niets in wat echt de moeite waard is.
Leuk dat modulaties niet meer de knop overnemen.
Maar goed was dat uberhaubt niet een slechte implementatie?
Midi generators in een daw bakken?
Nee dank je daar ben ik niet de doelgroep voor.
Daar gebruik ik liever mijn midibox sequencer voor.
Het enige noemens waardige zijn de mixer verbeteringen en eindelijk in het arrangement.
Waar ik het meeste werk.

De rest is mwa.... hulpjes voor mensen die te lui voor muziekles zijn :D grapje ...

Back