Welke binnenmuts?

Kijken bij de Intratuin of ze daar een geschikte bloempot oid. hebben? Dat kan ook...

devo-press-guitars.jpg

Mijn eerste slaapkamer studio kon heel koud zijn. Als mijn haar dan kort was had ik ook een muts op. Maar dat is al 20+ jaar geleden. Jammer dat die dudes mij nu allemaal nadoen 😂😂

Ik heb t Alex Ball eens gevraagd of t koud was in zijn studio. Ik kan me geen antwoord herinneren :D
Ik kreeg ooit comment omdat mijn t shirt half uit mijn broek hing op n video. Ik dacht 'who the fuck cares man, it's about the gear, not about me'

Haha, maar even serieus. Met de verwarming maar op 17,5 en een kaal hoofd vind ik het wel lekker om een oud baseballpetje op te hebben in huis. Je verliest veel warmte vanaf je hoofdhuid. Pas boven de 20 graden binnen of buiten vind ik het aangenaam zonder hoofddeksel, maar dan moet je vaak weer tegen de UV beschermen en loop ik alsnog buiten met een hoed ofzo.

15-20: petje/flatcap

10-15: dunne muts

5-10: dikkere muts

< 5: fleece gevoerde wollen muts

Je kreeg de groeten van Fred, met dank voor je tips, hij is helemaal mee:

Bekijk bijlage 3842700
Wes heeft hem decennia lang getoond dat het podium leuker is als je je wat verkleedt, en dan niet altijd als de high school bully. Eindelijk heeft hij het door. De cowboylook gaat hem wel beter af dan de santa of die krullenpruik. Hun "live laugh limpbizkit" slogan vind ik ook geniaal. Lekker vrolijke boel bij hun op het podium tegenwoordig, en dat past wel. Ze hebben zichzelf nooit al te serieus genomen, maar misschien leek het vroeger voor de buitenwereld soms een beetje van wel. Dat moet je je nu niet meer afvragen. :D Keep rollin' die hoedrand!

1703242970625.png

goed denkwerk!
Ja, zo'n aluminium top doet het altijd goed en handig ook want zelfs als je internetverbinding uitvalt kan je toch afstemmen op SF en hoor je vanzelf allerlei stemmen in je hoofd van SF leden erbij.

Ik zie ook regelmatig van die poppetjes bij die synthfluencers, zoiets kan er wel bij denk ik.

1703243498029.png

Ik heb t Alex Ball eens gevraagd of t koud was in zijn studio. Ik kan me geen antwoord herinneren :D
Ik kreeg ooit comment omdat mijn t shirt half uit mijn broek hing op n video. Ik dacht 'who the fuck cares man, it's about the gear, not about me'
Zolang het maar je shirt is die half uit je broek hangt, lijkt dat me inderdaad niet echt de essentie van je video. Je bent toch geen mode influencer ofzo, lekker belangrijk.

Het enige hoofddeksel hier in huis leent zich niet zo voor langdurig dragen en al helemaal niet voor snelle ritmische bewegingen van het hoofd.
Gelukkig heb ik sowieso al weinig 'mojo'. ;)

helm.png

.
Het kan zijn dat kijkers zich een voorstelling maken van wat er achter dat t-shirt mogelijk nog meer uit die broek hangt… Swaffel voorstellingen
. Hemd in de broek en scheiding in het haar dus

Back