Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik zou de retro hype uitbuiten en een millennium Fred Durst rode baseballcap dragen. Achterstevoren natuurlijk. Misschien voor de Slash hoge hoed gaan? Of de Jay Kay fluffy variant?

Ik zoek al jaren een baseballcap met de klep aan de zijkant, maar de lokale kledingzaak heeft ze alleen met klep aan voorkant of achterkantik zou de retro hype uitbuiten en een millennium Fred Durst rode baseballcap dragen.

Ik zoek al jaren een baseballcap met de klep aan de zijkant, maar de lokale kledingzaak heeft ze alleen met klep aan voorkant of achterkant![]()
haha nee, maar ik ken genoeg mensen die het niet zou misstaan om die pet achterstevoren op te zetten

neem dan ook een hoed. Klep van 360 graden, helemaal het mannetje
Wes heeft hem decennia lang getoond dat het podium leuker is als je je wat verkleedt, en dan niet altijd als de high school bully. Eindelijk heeft hij het door. De cowboylook gaat hem wel beter af dan de santa of die krullenpruik. Hun "live laugh limpbizkit" slogan vind ik ook geniaal. Lekker vrolijke boel bij hun op het podium tegenwoordig, en dat past wel. Ze hebben zichzelf nooit al te serieus genomen, maar misschien leek het vroeger voor de buitenwereld soms een beetje van wel. Dat moet je je nu niet meer afvragen.
Keep rollin' die hoedrand!Ja, zo'n aluminium top doet het altijd goed en handig ook want zelfs als je internetverbinding uitvalt kan je toch afstemmen op SF en hoor je vanzelf allerlei stemmen in je hoofd van SF leden erbij.![]()
goed denkwerk!
Zolang het maar je shirt is die half uit je broek hangt, lijkt dat me inderdaad niet echt de essentie van je video. Je bent toch geen mode influencer ofzo, lekker belangrijk.Ik heb t Alex Ball eens gevraagd of t koud was in zijn studio. Ik kan me geen antwoord herinneren
Ik kreeg ooit comment omdat mijn t shirt half uit mijn broek hing op n video. Ik dacht 'who the fuck cares man, it's about the gear, not about me'

.Ik kreeg ooit comment omdat mijn t shirt half uit mijn broek hing op n video. Ik dacht 'who the fuck cares man, it's about the gear, not about me'
We houden het wel netjes op de site hé?Ik houd wel van thee mutsen met roze binnenvoering.