Welke binnenmuts?

Maar dan ben je wel een échte producer met zo'n muts op, en een snor. En echt next-level, vind ik daar nog een petje overheen. Is ook heel goed voor je low-end uiteindelijk! Je gaat er ook beter melodieën door maken.

Als je van alles roept zonder muts op neemt niemand je toch serieus?
pff.. die gast heeft geen enkele tattoo op z'n arm, wat weet hij er nou van?

1976 baby!

1776157783966.png

En voor bij je binnenmuts of binnenhoed als je zo shinet dat je bijna verblind raakt: De binnenbril
1776181798871.png

Ik vind het wel een grappige look de muts met snor. Mijn Gen X brein snapt totaal niet waarom je bewust voor zoiets zou kiezen, maar de dragers weten precies wat ze doen.
Afgelopen vrijdag en zaterdag waren ze goed vertegenwoordigd op het Minimal Music Festival. Wat een mooi contrast is met het Boomer publiek.
Ze willen er natuurlijk niet uit zien als de oudere synth/electronica nerds.
Het is bijna zeker, dat wij deze look zouden omarmen als wij nu 20-30 waren.
Ben nu al benieuwd hoe de generatie hierna zich af gaat zetten tegen de muts met snor, en baggy broek.

Laatst gewijzigd:
Leuk!

Maar goed hij komt uit Kenia dus zo een binnen muts is dan wel uit te leggen.

Deze ouwe knar heeft wel wat ideeën:

1. Geen muts, das of opzichtige sieraden, maar enkel een vijgenblad.
2. Zelf in bed blijven liggen, en een hologram of robot laten optreden.
3. Optreden "gekleed" in een vuilniszak.

Niets is te gek, dus er is altijd wel weer iets te verzinnen om op te vallen. Maar de meest radicale dwarsligger treedt helemaal niet op, die brengt enkel muziek uit. Alle extra's buiten de muziek om zijn maar onnodige toeters en bellen.

Of als je het absurder wilt, treed op in regenkleding met warme das, capuchon, etc. staande onder een koude douche.

Back