Oeps

Komt ongeveer wel overeen met mijn online gebruik (hoogste drie dan)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oeps

Je zou je er eens in kunnen verdiepen?AI komt net kijken![]()
Idd.Ook zou het vooraf analyseren van de complexiteit van de vraag misschien kunnen leiden tot minder noodzaak om hele diepe ingewikkelde modellen door te spitten. Of categoriseren van de vraag om de bandbreedte van de parameters in te perken etc. etc.
Vergeleken met een paar miljard jaar...Je zou je er eens in kunnen verdiepen?
Nogmaals: er zijn heden al talrijke edge AI toepassingen die op milliwatts draaien. Niet alle AI is LLM of media generatie.AI is een energievreter en zal dat ook wel blijven. Toch zie je wel dat onder andere DeepSeek met veel minder vermogen goede prestaties levert, dus qua optimalisatie valt ook nog wel het nodige te halen. Er zal ook wel steeds meer splitsing gaan komen tussen gratis/goedkoop huis-tuin-keuken AI dat minder intensief is en betaald power AI toepassingen.
Nee, maar dit is de chatGPT draadNiet alle AI is LLM of media generatie.

Ik vind dit ook interessant, het effect van taal//generatieve AI op de psyche van mensen. Hoe lang voordat de eerste chatbot verslaafden in behandeling gaan? Of is dat inmiddels al gebeurd?
Ik heb er nu ook 2..ik ken iemand die tijdens gesprekken alles wat ik zeg verifieert of iig dat vaak doet..
De term 'Artificial Intelligence' voor Chat GPT klopt ook niet.
Het enige wat het doet is het internet afstropen voor info.
Heeft niet met itelligentie te maken.
Het doet wel iets meer.Het is dan eigenlijk een soort van Google…