Nicolas 2000
It's a household name
Er is nog enig gebied tussen "zonder" en "slaaf".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verstandig gebruik.Er is nog enig gebied tussen "zonder" en "slaaf".
Ik laat me niet gek maken. Zonder de mens kan `die, niks. Relativeer.Ik gebruik het best veel, maar probeer ook zoveel mogelijk van de onderliggende technieken te begrijpen, dat helpt bij het verwachtingsmanagement.

Best aardig geredeneerd. Maar het zat er toch al wat langer aan te komen? met nogal bot, dom, gekwebbel.Het is vrij makkelijk om door alle hype en overspannen beschouwingen heen te kijken. Wat nog steeds niet wegneemt dat dit de belangrijkste technologische ontwikkeling sinds de vernetting is of gaat worden. Ik vind het juist super interessant om dit van dichtbij mee te maken en kijken wat ik er zelf mee kan. Ben altijd al fan geweest van technologisch pionieren![]()
Werk je ook wel eens met Claude?AI kun je natuurlijk op heel veel manieren inzetten. Dit vind ik schokkend:
Zweedse premier bekent AI-chats te gebruiken om het land te regeren, critici zijn verbijsterd
![]()
Zweedse premier bekent AI-chats te gebruiken om het land te regeren, critici zijn verbijsterd - Joop - BNNVARA
AI vertelt je alleen maar wat je wilt horen.www.bnnvara.nl
Dan heb je dus geen visie en baseer je de toekomst van je land op wat een AI-bot papegaait. Ieks
Dat gebeurt in de Nederlandse politiek nu trouwens ook volop, zelfs tijdens debatten. Je kent de bronnen en cijfers niet eens.
Aan de andere kant. Ik geef volgende week een training en heb mijn vernieuwde, in een mindmaptool gemaakte, opzet voorgelegd aan ChatGPT. Die kwam met een paar ijzersterke verbeteringen en vereenvoudigingen. Daar wordt mijn training direct beter van.
Mja, nu vind ik Joop nu ook niet bepaald het meest betrouwbare medium, da's meer een door belastinggeld gesubsidieerd opruiend pamflet dan een nieuwsbron.AI kun je natuurlijk op heel veel manieren inzetten. Dit vind ik schokkend:
Zweedse premier bekent AI-chats te gebruiken om het land te regeren, critici zijn verbijsterd
![]()
Zweedse premier bekent AI-chats te gebruiken om het land te regeren, critici zijn verbijsterd - Joop - BNNVARA
AI vertelt je alleen maar wat je wilt horen.www.bnnvara.nl
Dan heb je dus geen visie en baseer je de toekomst van je land op wat een AI-bot papegaait. Ieks
Dat gebeurt in de Nederlandse politiek nu trouwens ook volop, zelfs tijdens debatten. Je kent de bronnen en cijfers niet eens.
Aan de andere kant. Ik geef volgende week een training en heb mijn vernieuwde, in een mindmaptool gemaakte, opzet voorgelegd aan ChatGPT. Die kwam met een paar ijzersterke verbeteringen en vereenvoudigingen. Daar wordt mijn training direct beter van.

Het lijkt me vrijwel onmgelijk dat rechthebbenden hun royalties op bestaande releases hierdoor zouden mislopen maar als je als artiest hierdoor uit een bepaald algoritme verdwijnt heeft dan wel weer invloed op het aantal plays. Dus ja en nee.. maar vooral ruk als je muziek released en een fanbase probeert op te bouwen. Het gaat niet eens om echt hele bekende namen als ik het zo snel even lees.Een soort omgekeerde copyright claim: nep(AI)muziek op artiestenpagina's plaatsen:
![]()
AI-muziek verschijnt op artiestenpagina's Spotify: 'Zie al dip in aantal luisteraars'
De schrik zat er flink in bij een aantal Nederlandse artiesten: de afgelopen dagen verschenen AI-liedjes op hun artiestenpagina's bij streamingdiensten, alsof het hun eigen nieuwe releases waren. Er moet echt iets veranderen bij Spotify en concurrenten, zeggen ze tegen NU.nl.www.nu.nl