Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gewoon eentje van Behringer nemen en van het bespaarde geld een leuke module kopen.![]()
Precies, gewoon die Behringer Space FX, die fx is vaak van TC Electronic van hun, die is best okay weet ik en die losstaande units zoals die van @Grumble die vindt je tweedehands ook voor kleine bedragen.Gewoon eentje van Behringer nemen en van het bespaarde geld een leuke module kopen.![]()
De Dry/Wet van de Behringer Space FX gaat niet tot 100%. Voor mijn gebruik niet ok, ook niet voor een budget module.Precies, gewoon die Behringer Space FX, die fx is vaak van TC Electronic van hun, die is best okay weet ik en die losstaande units zoals die van @Grumble die vindt je tweedehands ook voor kleine bedragen.
Misschien is die mixer toch overkill. Ik heb geen enkele ervaring met mixers, en dit wordt zo gemakkelijk weer een studie op zich...
Dus simpel mixertjeNog een puntje van aandacht: ik heb er gewoon "computer-speakertjes" van Logitech aan hangen. Dus moet er op de reverb een koptelefoon uitgang zitten, of anders moet het gereverbte signaal eerst weer terug naar de output module van mijn rack en pas vandaar uit naar mijn speakertjes.
Ja dat had ik eerder ook al gelezen. Wat een onnodige ontwerp fout.De Dry/Wet van de Behringer Space FX gaat niet tot 100%. Voor mijn gebruik niet ok, ook niet voor een budget module.
Dank voor alle tips en advies. Dat geeft mij een goed overzicht van wat er allemaal mogelijk is. Reverb en mixers is duidelijk weer een wereld op zich, wat grotendeels aan mijn doel voorbij schiet. Ik wil enkel wat reverb als verfraaiing, en niet als een te moduleren effect op zich. Ook heb ik er geen zin in om mij in mixers te verdiepen, dat is meer iets voor mensen die zich met het maken en/of produceren van muziek bezighouden. Daarom heb ik om aan alle twijfel een einde te maken zojuist de volgende simpele module besteld: Erica Synths Pico DSP.

Totdat je merkt dat je de output van de fx module terug in een feedbackloop kan steken en dit terwijl je de parameters moduleert![]()
Voor mij is net het belangrijkste om dat wat ik heb (als gevolg van financiele, huiselijke en mentale beperkingen) op een zo creatief mogelijke manier te gebruiken en geen experimenten op voorhand uit te schakelen omdat ze niet in een kader passen. Je hebt binnenkort een pico, dan kan je eens lekker alle mogelijkheden uitoroberenHet belangrijkste met modular is om je niet gek te laten maken door de overvloed aan mogelijkheden en om je financiële, huiselijke, en mentale beperkingen goed in het oog te houden. Het kenmerk van een verslaving is om altijd maar meer te willen. In de beperking toont zich de meester.