Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, daarnaast worden veel 'premium' electronica producten van gerenommeerde merken ook in China of andere landen gemaakt die het niet zo nauw nemen met milieu, mensenrechten en arbeidsomstandigheden. Of het wordt wel in de EU of US gemaakt, maar zijn de componenten die erin zitten alsnog Chinees. Ik probeer zelf vooral weg te blijven bij het kopen-om-het-kopen spul (rotzooi waar je uiteindelijk niets mee doet) en de obvious lage kwaliteit knockoffs, beetje het wegwerpgebeuren tegengaan. Verder heb ik niet de illusie of ambitie om 'de wereld te redden', dat is toch hopeloos.Als je bij Conrad besteld komt het uiteindelijk ook uit China. Enkel met een omweg.
woord van de dagfnuikende
Of het wordt wel in de EU of US gemaakt, maar zijn de componenten die erin zitten alsnog Chinees.
Welnee. Apple maakt een groot deel van zijn hightech spul ook in China, en zoveel anderen. Foxxconn is huge en werkt voor talloze grote merken. Behringer zijn spul is over het algemeen ook niet slecht (meer).Volgens mij heb je met spullen die uit China komen ook gradaties in de kwaliteit. Niet alles wat door vandaan komt is per definitie slecht.
Tuurlijk maar dan moet je niet voor de laagste prijs willen gaan.Volgens mij heb je met spullen die uit China komen ook gradaties in de kwaliteit. Niet alles wat door vandaan komt is per definitie slecht.
Ik mis het deel over omzetbelasting betalen zo gij de 30 transacties of 2000 rijkstokens per twaalfmaand overschrijdt.Zo gij wilt volmaakt zijn, ga heen, verkoop wat gij hebt, en geef het den armen, en gij zult een schat hebben in den hemel; en kom herwaarts, volg Mij." Mattheus 19:21