rœl
Stamgast
Begrijp ik nu dat ik met zo’n b naar b kabel mijn Launchkey kan aansluiten op mijn Kurzweil SP zodat ik op de Launchkey speel en de Kurzweil klinkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welke lunchkey heb je?Begrijp ik nu dat ik met zo’n b naar b kabel mijn Launchkey kan aansluiten op mijn Kurzweil SP zodat ik op de Launchkey speel en de Kurzweil klinkt?
Ik was zie iets gebruiken voor zoom arc 96 voor midi in , werkt perfectHeb ooit, weet niet meer waarvoor, een verloopje van usb-A (female) naar (volwaardig) B laten komen zodat ik 2 apparaten met usb B aan elkaar kon knopen. Denk via allekabels.nl alhoewel Aliex ze vast ook heeft.
Of het daarmee werkt, durf ik niet te zeggen.
Bekijk bijlage 3869490
Soory ik ben buitenlanders , dus betje taal barrière .Ik begrijp eigenlijk niet wat je zegt, Csdis, kan het zijn dat je je zo vaak vertypt hebt dat ik door mijn gebrekkige kennis van jargon niet meer begrijp wat je bedoelt? Het spijt me maar alles wat ik begrijp is “Antwoord is nee” waaruit ik concludeer dat het niet gaat wat ik wil. Ik zou toch graag mijn Launchkey (het is een 61 uit 2014) op de SP aansluiten. Kan dat en hoe zou ik dat dan moeten aanpakken?
Oeh, in dat geval respect! Nederlands is een afschuwelijk lastige taal!
Nee helaas heeft mijn launchkey geen gewone midiaansluitingen. Is er dan een andere optie? Lijkt me sterk dat Novation een midikeyboard maakt dat eigenlijk onbruikbaar is, behalve met een com
Nee helaas heeft mijn launchkey geen gewone midiaansluitingen. Is er dan een andere optie?
Lijkt me sterk dat Novation een midikeyboard maakt dat eigenlijk onbruikbaar is, behalve met een computer.
Is er geen audio-interface die dit ook doet?
Ik kan wel beide keyboards aan Ableton hangen. Kan ik ze dan doorverwijzen?