De opvolger van de Behringer X32, de 'Wing' is er al een paar jaar. Super ding maar wel een beetje groot en rare shape.., maar goed nieuws!! Er is nu een 'compact' versie en een 19" rack versie. Beiden met 10" touch screen en dezelfde specs!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

via AES50
via AES50De officiële lijst:- 16/24 lokaal (XLR)
- 144 (3x4via AES50
- 32 via Stage Connect
Dus 192 harware ingangen zijn mogelijk en evenveel uitgangen
Dante en AES uitlegUsb audio is op de pc dan ? cubase en softsynths. is een beetje bijzaak hier maar wel tof dat het uitgebreid is.
Dante ken ik totaal niet? zijn daar stageboxjes voor?
Kon je op die usb player geen AES50 interface inpluggen voor nog eens 48 channels?
AES/EBU IN ken ik ook niet. wat kun je daarmee?
Alles kan kapot, maar dan moet je je ook afvragen of het alternatief de meerprijs waard is en of je niet gewoon pech hebt gehad.Digitale mixers hebben minder last van humm en noise veronderstel ik?
Is behringer/Midas relatief betrouwbaar spul ?
Mijn analoge mixers zijn tussen de 20 en 30 jaar oud en ze zijn flink aan het aftakelen. die ga ik hier geen 5 jaar meer tollereren.

Zo had ik het nog niet bekeken.. MLAN maar dan in ultra kwardraat.. De 01x was trouwens wel een super DAW controller.. werkte echt perfect met Cubase.. leuk systeem maar die routing instellen was best complex..Deze mixer is dus een beetje MLAN on steroïds?! Je kan dan denk ik ook via usb audio kanalen naar de tafel mikken, processen en weer terug de computer in?! En als controller gebruiken? Ik gebruik alleen nog maar overbridge, maar dan 32 kanalen terug de tafel in is wel interessant voor mij…
Nondeju, dat gaat weer ruzie worden met de baas![]()
Dit is voor in de opnameruimte, hier kan de artiest/muzikant een eigen koptelefoonmix maken voor de recording.Is dat een soort van afstandbediening? Zoals een midi controller voor een DAW? Ga zo even filmpje kijken.
Ik heb de wing intussen als cubase mega controller opgesteld samen met een Nektar pacer. Kan nu ook met de voeten bedienen. Dit is allemaal super.
Door die vele displays op de wing kan ik me geen betere controller bedenken.
Het is wel een stijle leercurve zeg, maar ja, digitale mixers zijn helemaal nieuw voor mij.