Gloomy - Think About Me

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Bij deze presenteer ik mijn nieuwste single: "Think About Me". Ik ben benieuwd of je nog steeds bij bent nadat je de aanvullende tekst hebt gelezen.

On YouTube:

Or on Soundcloud:

Enjoy the music!

Gloomy.

Hola Gloom,

Ik ben niet de doelgroep,maar heb het toch maar even geluisterd!
Ik kan er niets van zeggen dus,courage:)

groeten van Andreos:)

Gaaf nummer.
goed gedaan met die pad effecten.
:okdan:
Hey @Googol , ja hé, er zitten een ton effecten in. Dank je wel voor je bezoekje en je fijne feedback!

Hey @jando , dank je wel man, fijn dat je langskomt. Enne, ja. Ik heb bewust die Oriëntaalse vocalen wat op de achtergrond gehouden. Werkt goed zo.

Thnx again,

Gloomy

Kick en bass lijken niet helemaal goed te werken. Denk dat de bass iets te hard staat. Geluiden zijn anders dan ik normaal hoor, en hoe dit alles tezamen klinkt is best wel cool gedaan. Je hebt daardoor een fijne sfeer weten neer te zetten. Lekker vrolijk ook!

Klinkt weer goed!

Als je het mij vraagt slaat die bassline de plank nogal mis. De toon waarop die zich bevindt maakt voor mij het nummer en de feeling ervan nogal raar...
Sorry, ben er in het geheel niet kapot van. Wel eens betere dingen van je gehoord. ;)

Kick en bass lijken niet helemaal goed te werken. Denk dat de bass iets te hard staat. Geluiden zijn anders dan ik normaal hoor, en hoe dit alles tezamen klinkt is best wel cool gedaan. Je hebt daardoor een fijne sfeer weten neer te zetten. Lekker vrolijk ook!
Ja yo @metatron , ik wou extra nadruk leggen op de bass, blijkbaar was dat geen goed idee. Dank je wel voor de fijne feedback, doet me goed :)

Als je het mij vraagt slaat die bassline de plank nogal mis. De toon waarop die zich bevindt maakt voor mij het nummer en de feeling ervan nogal raar...
Sorry, ben er in het geheel niet kapot van. Wel eens betere dingen van je gehoord. ;)
Je hebt gelijk, betreffende de bassline die niet lekker loopt. Ik had beter moeten uikijken en beter luisteren. Thanks man!

De elementen 'los' zijn weer erg mooi, maar samen werken ze niet zo lekker.
Bijvoorbeeld rond 3:00 die vrouwenzang zit in een andere toonsoort en dan komt er een synth stab bij die weer een ander lijntje speelt.
Tegendraads is soms lekker, maar teveel werkt in mijn oren niet :)

Hey @Montfrooij , thns voor je commentje en voor te luisteren. Ja, zelf ben ik er niet echt van bewust. Ik hoop dat mijn 50 Cent remix je beter bevalt :)

Back