Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) Het is volgens mij uit sociale beweging dat ze geluiden gaan nadoen. Maar er is bekend dat vogels ook telefoongeluiden nadoen heb ik weleens gehoord.. ik heb nog nooit een vliegende synthesizer gezien.. maar wie weet..
Maar het was ook vooral naar hem toe, gelukkig. Schitterende dieren.De meest basic versie hiervan zij zijn een microfoon op de ext in van een ms20 en de envelope follower daarvan als trigger gebruiken. Dan wordt de patch getriggerd bij voldoende volume aan de microfoon. Wil je het fancier, komen er al gauw digitale stappen bij. Tussenoplossing ziu nog kunnen zijn comparators die bij verschillende volumes andere patches triggeren, of ext in envelope follower in je patch gebruiken zodat die naar het extern geluid gevormd wordt. Beetje vocoderachtig op die manier.Is er een patch mogelijk of bekend die als een papegaai reageert op gesproken woorden in de omgeving?
MI Clouds, gepatched met enkele comparators, lfo's en attenuators komt soms in de buurtIs er een patch mogelijk of bekend die als een papegaai reageert op gesproken woorden in de omgeving?