Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Als je problemen hebt met de trimpots absoluut vervangen. Die van de Cat zijn zeer gevoelig en onbetrouwbaar. Dat is mijn ervaring tenminste.Ik zit te kijken naar mijn trimpots in mijn octave cat die aan vervanging toe zijn. Ik vroeg me af of dat rode goedje oxidatie is of iets anders? Iemand een idee?

Ik treur met je mee, mij ook eerder in het verleden gebeurd met een apparaat die ik toen kon weggooien.Als ik een toets indruk klinkt dezelfde noot overal. Ik dacht dat er misschien een jwire vast zat maar dit was niet het geval. Toen wilde ik hem opnieuw calibreren naar dat lukt dus niet meer door die trimpots. Jammer dat dat niet lukt want dan kon ik weer wat uitsluiten.
Dat klinkt als een defect en niet gewoon beetje verlopen calibratie.Als ik een toets indruk klinkt dezelfde noot overal. Ik dacht dat er misschien een jwire vast zat maar dit was niet het geval. Toen wilde ik hem opnieuw calibreren naar dat lukt dus niet meer door die trimpots. Jammer dat dat niet lukt want dan kon ik weer wat uitsluiten.