Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De meeste bedrijven hebben tegenwoordig een You Tube kanaal
YouTube-synthvideo demografie is 100% mannelijk publiek tussen 35-44 jaar (met klein beetje standaardafwijking).vraag is ook voor wie is het?
Da's waar maar met van die AI gegenereerde ietwat schaars geklede dames die wat seconden in beeld zijn schieten de kijkcijfers omhoog natuurlijk.Synth-video demografie is 100% mannelijk publiek tussen 35-44 jaar (met klein beetje standaardafwijking).

Hoewel ik het idee leuk vind, lijkt de uitvoering mij best lastig.
- Waar ga je videos over maken (wat is er nog niet te vinden op YT en waar is WEL vraag naar?)
- Wie gaat ze maken en in welke tijd (een jam video maken vanuit je home studio is nog wel te doen, maar als je ergens heen moet op locatie en als je wilt interviewen of vloggen, dan wordt het al snel tijdrovend(er))
- Je hebt een soort redactie nodig om een bepaalde kwaliteit te waarborgen.
- Apparatuur kopen? Van welk geld?
Als je de behoefte hebt om videos te maken, zou ik het zelf lekker op een eigen kanaal doen.
(maar dat is mijn 2 cents)
En heeft wat mij betreft dan ook geen YT uitbreiding nodig.synthforum heeft genoeg te bieden.
Dit is wel een goed punt. Als je hier in een thread een eigen YT-filmpje embed kunnen we tenminste in de context van Synthforum onze reacties plaatsen. Anders heb je weer een parallel universum op YouTube met andere gebruikersnamen en "mensen van buitenaf".De vraag die we ons moeten stellen is: Wat zou een synthforum YouTube kanaal extra brengen tov individuele kanalen die sommigen hebben, en het synthforum zelf?
Die member's corner opties lopen niet zo hard heb ik het idee... al komt hiet in de buurt van de goede wil om content toe te willen voegen op het forum.Als je nu een yt kanaal start en t in het vlog draadje propt?
Goede video's maken en dat consistent blijven doen is gewoon heel veel en best pittig werk.