MacGyverGear
midi-life crisis
korte mauwen voor minder.. 'TR-909 Retro Vintage DrumComputer Basdrum' Mannen T-shirt | Spreadshirt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is het mauw topic over kortingenMeer korting en minder mauwen graag

holy shit!Melbourne Instruments Delia voor € 1.390: Melbourne Instruments Delia
Ja hé, dat was ook mijn reactie!holy shit!
holy shit!
Ja, eens. Ik heb beide om beurten geprobeerd op Superbooth vorig jaar, en ik vond Nina echt met kop en schouders boven de Delia uitsteken. Dat neemt niet weg dat dit een mooie aanbieding is, maar kopen alleen maar omdat iets goedkoop is terwijl je het in eerste instantie tegen vond vallen lijkt me nooit wijsheid.Jammer dat het de Nina niet is. Vond de Delia qua klank nogal tegenvallen (maar dat was voor de oorspronkelijke prijs)
2 x NANO Modules ONA OSC's besteld.Ik zie nu dat Thomann die octa voor 199,- verkoopt
Zal laten weten. Moet er eigenlijk misschien 3 hebben volgens dit filmpje.Ben heel benieuwd hoe jij ze vind!

Is toch makkelijk? Gewoon alles nemen.Ik kan op het moment heel slecht beslissingen nemen zo veel aanbod.. (heb niks van Nano...nog)
Heb ook te veel liggen.. ook dingen die nog af moeten of stuk zijn..
Als jij alles uit mn digitale synthforum winkeltje koopt krijgje 10% kortingIs toch makkelijk? Gewoon alles nemen.

De marges in de modular wereld liggen voor zover ik weet een stuk lager dan bij de grote synth-boeren, en daarmee de aanbiedingen ook. Ze moeten structureel goeie modules maken en heel slim opereren binnen hun niche om hun hoofd boven water te houden. En als ze pech hebben wordt hun innovatieve idee dan gejat door Behringer.nou, ik moet zeggen dat ik nu niet echt warm loop voor de aanbiedingen bij de modular stores (schneidersladen, midiamsterdam,gear4music,voltmusicstore).
Stuk voor stuk houd ik al een tijd de aanbiedingen in de gaten en al die zogenaamde "black friday deals" staan al maanden in de de aanbieding voor dezelfde prijs.
Volgens mij moet ik de eerste echte black-friday-aanbieding nog tegen komen..
Op zich een goed punt, maar... wees er dan gewoon eerlijk over en doe niet alsof je mee doet met black friday als al je "koopjes" al een half jaar voor dezelfde prijs te koop staan en je ze blijkbaar niet aan de straatstenen kwijt kon voor die prijs.De marges in de modular wereld liggen voor zover ik weet een stuk lager dan bij de grote synth-boeren, en daarmee de aanbiedingen ook. Ze moeten structureel goeie modules maken en heel slim opereren binnen hun niche om hun hoofd boven water te houden. En als ze pech hebben wordt hun innovatieve idee dan gejat door Behringer.