Kletsen over kortingscodes en flitskoopjes

holy shit!
Ja hé, dat was ook mijn reactie!

Vier (!) oscillators per voice, analoog filter, heerlijke UI en sound, gebouwd als een tank, 909-stijl druk-knoppen, en natuurlijk die bijzondere gemotoriseerde potmeters waardoor je daadwerkelijk op een gebruiksvriendelijke manier tussen verschillende OSCs/LFOs/ENVs/patches kunt switchen.

Jammer dat het de Nina niet is. Vond de Delia qua klank nogal tegenvallen (maar dat was voor de oorspronkelijke prijs)
Ja, eens. Ik heb beide om beurten geprobeerd op Superbooth vorig jaar, en ik vond Nina echt met kop en schouders boven de Delia uitsteken. Dat neemt niet weg dat dit een mooie aanbieding is, maar kopen alleen maar omdat iets goedkoop is terwijl je het in eerste instantie tegen vond vallen lijkt me nooit wijsheid.

hehe, mijn eerste enthousiasme is ook wat getemperd inmiddels... Het concept van de bediening vind ik echt super, maar verder nooit echt in de mogelijkheden van de Delia verdiept. Wat ik zo ff snel zie/hoor is het niet perse iets dat wat toevoegt in mijn studio. Maar toch.... wel echt een mooie machine.

Als ze nou die controller met diezelfde knoppen in de bonus doen ben ik misschien wel geinteresseerd...

Als je een 1000/1500 te besteden hebben geven ze je leuke opties deze weken. Eigenlijk sowieso wel laatste jaren, maar dit soort prijzen maakt het wel lastig om niks te kopen dat je eigenlijk niet nodig hebt 😅

nou, ik moet zeggen dat ik nu niet echt warm loop voor de aanbiedingen bij de modular stores (schneidersladen, midiamsterdam,gear4music,voltmusicstore).
Stuk voor stuk houd ik al een tijd de aanbiedingen in de gaten en al die zogenaamde "black friday deals" staan al maanden in de de aanbieding voor dezelfde prijs.
Volgens mij moet ik de eerste echte black-friday-aanbieding nog tegen komen..

Ik kan op het moment heel slecht beslissingen nemen zo veel aanbod.. (heb niks van Nano...nog)
Heb ook te veel liggen.. ook dingen die nog af moeten of stuk zijn..

Ik kan op het moment heel slecht beslissingen nemen zo veel aanbod.. (heb niks van Nano...nog)
Heb ook te veel liggen.. ook dingen die nog af moeten of stuk zijn..
Is toch makkelijk? Gewoon alles nemen.

nou, ik moet zeggen dat ik nu niet echt warm loop voor de aanbiedingen bij de modular stores (schneidersladen, midiamsterdam,gear4music,voltmusicstore).
Stuk voor stuk houd ik al een tijd de aanbiedingen in de gaten en al die zogenaamde "black friday deals" staan al maanden in de de aanbieding voor dezelfde prijs.
Volgens mij moet ik de eerste echte black-friday-aanbieding nog tegen komen..
De marges in de modular wereld liggen voor zover ik weet een stuk lager dan bij de grote synth-boeren, en daarmee de aanbiedingen ook. Ze moeten structureel goeie modules maken en heel slim opereren binnen hun niche om hun hoofd boven water te houden. En als ze pech hebben wordt hun innovatieve idee dan gejat door Behringer.

De marges in de modular wereld liggen voor zover ik weet een stuk lager dan bij de grote synth-boeren, en daarmee de aanbiedingen ook. Ze moeten structureel goeie modules maken en heel slim opereren binnen hun niche om hun hoofd boven water te houden. En als ze pech hebben wordt hun innovatieve idee dan gejat door Behringer.
Op zich een goed punt, maar... wees er dan gewoon eerlijk over en doe niet alsof je mee doet met black friday als al je "koopjes" al een half jaar voor dezelfde prijs te koop staan en je ze blijkbaar niet aan de straatstenen kwijt kon voor die prijs.

Ja dat klopt, hoewel je ook zou kunnen redeneren dat alle andere partijen je een enorme poot uitdraaien buiten de Black Friday periode.

Persoonlijk zou ik dan toch wat voorzichtiger zijn hiermee. Gezien de prijzen niet ver uit elkaar liggen, ligt een charme-offensief om klanten te binden meer voor de hand, dan ze voor de gek te houden.
Nu maakt het in dit geval weinig uit, omdat ze nu volgens mij allemaal hier aan mee doen op dezelfde manier. Maar als een van deze winkels met echte black-friday deals komt of er gewoon eerlijk over is dat het gewoon niet kan, scoort die toch wel punten bij mij voor verdere aankopen ten opzichte van winkels die doen alsof.

Back