Kletsen over kortingscodes en flitskoopjes

Nog een BF grapje van mij voor jullie:

Bij Bax nu 5%, 7.5% of 10% korting op 'Tijdelijk niet leverbaar'
ik heb me toch even in moeten houden et 10% korting op een b stock juno x. Gelukkig vond ik een post van mezelf terug over dat het toch wel veel geld is voor een controller, helemaal omdat ik het jx-8p model er dan nog apart bij zou moeten kopen. En jezus wat een moeras is dat cloud gebeuren...

wat ik echt gek vind is dat de gaia 2 zo'n sisser is qua verkoop. En 2ehands al helemaal... ik zag m voor 450 of zo?
Was volgens mijn herinnering aan jexus zijn review prima voor bread & butter sounds

Heb er net zelfs nog even naar zitten kijken, aangezien je daar ook gewoon de classic zen modellen in kan zetten. Voorlopig denk ik toch dat de echte jx-8p blijft staan...

10% bij Tonecontrol met code BF25. Toepasbaar op bijvoorbeeld de Elektron Tonverk. Komt ie op 1080.

wat ik echt gek vind is dat de gaia 2 zo'n sisser is qua verkoop. En 2ehands al helemaal... ik zag m voor 450 of zo?
Was volgens mijn herinnering aan jexus zijn review prima voor bread & butter sounds
Ze hadden hem mss niet Gaia moeten noemen, de Gaia 1 wordt toch vooral herinnerd als een onsyncbare slappe JP8000 "van den Aldi".

Was toch best een leuke instappert? Ik had destijds beter een Juno alpha (1) gekocht dan zo’n onbegrijpelijke DX27S, of later een Roland RS-9 ipv een Yamaha CS6x. Om muziek mee te maken bedoel ik, ipv orthodox te nerden. Ook als je achterom kijkt doe je beter je zonnebril af.

Nog een BF grapje van mij voor jullie:

Bij Bax nu 5%, 7.5% of 10% korting op 'Tijdelijk niet leverbaar'

Wat Bax op voorraad heeft zijn hun eigen merken.

Korte vraag: Jaspers Stands, daar zie ik nooit kortingen of promoties van, noch bij hen als bij de verdelers, klopt dit?

Waarom strooit Bax weer met codes maar heb ik er letterlijk al jarenlang geen een meer gehad? Sta ik op de shitlist? Niet dat ze nu iets hebben dat ik wil, maar toch...

Waarom strooit Bax weer met codes maar heb ik er letterlijk al jarenlang geen een meer gehad? Sta ik op de shitlist? Niet dat ze nu iets hebben dat ik wil, maar toch...
Ik heb 2 accounts, koop in .be en .nl en kreeg ook geen codes. Niet dat t uitmaakt: ze hebben toch geen voorraad in wat ik eventueel zoek

Even inloggen op hun site en wat gegevens veranderen en weer terug veranderen,
wellicht dat je dan wordt opgemerkt door hun systeem en weer kortingscodes krijgt.

Als je gewoon naar de site gaat krijgt iedereen een pop-up met BF2025 code (of je ziet het gewoon op de hoofdpagina als je een pop-up blocker hebt ..
Bax strooit gewoon naar iedereen, volgens mij?

Als je gewoon naar de site gaat krijgt iedereen een pop-up met BF2025 code (of je ziet het gewoon op de hoofdpagina als je een pop-up blocker hebt ..
Bax strooit gewoon naar iedereen, volgens mij?
Ik bedoel de eenmalige/persoonlijke 12,5% of eerder 10% kortingscodes per mail, niet de generieke aanbiedingen uiteraard.

Even inloggen op hun site en wat gegevens veranderen en weer terug veranderen,
wellicht dat je dan wordt opgemerkt door hun systeem en weer kortingscodes krijgt.
Heb ik al vaker geprobeerd.

Heb ooit een akkefietje gehad dus vandaar mijn vermoeden dat ik ergens gevlagd ben. Meestal ben ik niet zo wantrouwig overigens. Maar het is inmiddels al jaren zo en wordt wel opvallend.

Ik weet nog van lang geleden toen ik in een muziekwinkel werkte dat we een soort (informele) zwarte lijst hadden. Van klanten die ALTIJD moeilijk deden of ALTIJD spullen kwamen terugbrengen of waar je enorm veel werk aan had omdat ze maar bleven bellen omdat ze een apparaat maar niet snapten terwijl ze de handleiding niet eens lazen:)

Laatst gewijzigd:
Ach, ik kom via-via altijd wel aan een bon als het moet, maar als trouwe klant die daar al tienduizenden euro's heeft uitgegeven mag ik best zeuren vind ik.

Back