Kletsen over kortingscodes en flitskoopjes

Dat begin ik wel te vermoeden. Van merken die ze wel op stock hebben wordt het assortiment steeds kleiner (Ibanez, Korg). Je kan de tent niet draaien op huismerken alleen.

Ik bestel bij Bax alleen producten die direct leverbaar zijn. En alles via paypal.

Elektron Analog heat + plus Fx
875,- zo scherp heb ik hem nog niet gezien tonecontrol.nl

IMG_7066.jpeg

Laatst gewijzigd:
Ik bestel bij Bax alleen producten die direct leverbaar zijn. En alles via paypal.
groot gelijk! Is je vorige bestelling inmiddels naar behoren opgelost?

Zelf kies ik voor de optie: contant betalen/pinnen en fysiek afhalen in Rotterdam

groot gelijk! Is je vorige bestelling inmiddels naar behoren opgelost?

Zelf kies ik voor de optie: contant betalen/pinnen en fysiek afhalen in Rotterdam

Geld terug gekregen via Paypal, lang voor de herstart.

Wel interessant dat ze sinds kort toch weer tot een vergelijk met Paypal zijn gekomen. Dat duidt wel op vertrouwen vanuit dat soort bedrijven. Nu de leveranciers nog.

Ik heb vandaag een Allen & Heath QU-7D bij ze besteld. Zou er morgen moeten zijn. Spannend.. :dj:

Laatst gewijzigd:
Fijn dat het toch goed is gekomen. En dat is een leuk apparaat!

Heb zelf een DJM A9 en een set Cdj-3000x in de pre-order staan. Combo korting en de 12,5% BF maken dat nu wel interessant.

Shit, ik heb toch op de valreep nog een Push 3 Controller aangeschaft omdat ik weet dat ik mijn Push 2 waarschijnlijk toch wel ergens in de toekomst zal gaan upgraden... Tevens is de expressie/pitch bend strip van mijn P2 al sinds ik hem heb overgenomen niet functioneel en begint dat toch wel een beetje te irriteren en ik vind browsen met de pijltjes ook niet je-van-het. Eigenlijk heb ik helemaal geen Push 3 nodig en probeer ik het recht te praten en ben ik er door de korting echt ingeluisd en moet ik het hier even kwijt. Volgens mij is dit wel echt de peak Black Friday experience behalve dat ik deze aankoop dus wel daadwerkelijk elke dag zal gaan gebruiken voor de komende (hopelijk in ieder geval) 5 jaar.

Hier ging het ook erg goed met niks kopen, tot op het laatste moment een Keystep 37 besloot dat die er moest komen. Blijkbaar had bol.com deze zelf in het assortiment en was de deal nét wat beter dan bij Thomann. Draagbaar, zowel midi als CV en kleurt leuk bij m'n beatstep. Ben benieuwd wat voor moois we samen gaan maken!

Ik ben heel blij met m’n 3e cre8audio Niftykeyz waardoor ik 1 kapotte nu te koop kan zetten of wellicht nog fixen. Maar twee werkende geeft weer lekker ruimte voor experimenten 🎉 en minder haast met die stuk is.

Eindscore aan BF sales is:
- Korg V Collection 6 (crossgrade van aantal plugins die ik al had, met BF korting voor ±€135)
- Chase Bliss Brothers AM pedaal (BF korting 15%, €399)
- Alles van BEAM van Lunacy Audio (BF aanbieding voor ±€110)
- Zoom LiveTrak L6 Max (met een 12,5% BF-weekend bon van Bax, ±€390)

Toch nog gelukt aardig wat geld uit te geven, maar wel vrij selectief geweest. Het wordt nog eens wat.

Eerste jaar sinds lang: niks te black Friday. Niks kon me schelen, al wat korting kreeg had ik verkocht van vorige black Friday’s.
Idem hier, niks van mijn gading in de uitverkoopbakken, alhoewel de Protein in bestelling is, maar dat heeft niks met zwarte vrijdag van doen

Idd, wat is de schade? Of is het nog niet voorbij, black friday? :)

Voor mij:
2x NANO Modules ONA (maar kan nog even duren voordat die binnen zijn lijkt het)
Paar Safari Pedals plugins
VCV Rack (toch maar wel)

Paar HUE lampen
WD_BLACK SN770M 2TB M.2 2230 NVMe SSD
GL.iNet GL-MT6000(Flint 2) WiFi 6-router
Sokken

Hmm, Soundtoys plug-ins die je niet los kunt kopen bovendien. Little Primaltap als beperktere versie van Primaltap om te beginnen, niet onaardig en een gegeven paard mag je niet in de bek schijten zij mijn overgrootmoeder altijd. Toch weer voor gevallen.

Hopelijk uiteindelijk ook Echo Boy Junior er bij... maar dat zal wel niet. Afgaande op vorige give aways zijn het meestal alle 'Little' versies van hun plugins. En bovendien zou een Echo Boy Junior give away ws veel mensen niet langer meer genoodzaakt zien om nog voor de volle Echoboy te gaan :D

Back