Vooraankondiging Synthforum Contest 2024

Leuk! Zijn er al regels rondom gebruik van AI? 😇

EDIT: Ah ik moet beter lezen, @MstrFX was mij al voor. AI als ingredient is niet te voorkomen (bv. Ozone voor de mastering), maar alles AI gaat wellicht wat ver. Als we het al kunnen ontdekken...
Ik heb zelfs een hardware synth met AI wavetable generator...

Stemmingmakerij.. :D

Over stemmen gesproken.. Vroeger kon je gewoon nog schaamteloos "Autotune" gebruiken op een synth.. zie plaatje linksboven;)

Ik zou wel een AI synth willen met alleen zwarte toetsen, die klinken veel toffer, (heb ik ergens eens gelezen..)
Moog-Memorymoog-01.jpg

Ik zit te denken aan een remix van m’n inzending afgelopen jaar.

16 panfluiten!! Ipv 1 👋

Als je met een volledige AI-track mee doet of zelfs wint, dan heb je in ieder geval de rest van je leven gewetensnood en de synthgoden en syntherklaas zeker niet gunstig gestemd. Het roept ook de vraag op waarom je überhaupt nog synths hebt.
.
Synthesizers zijn geen echte instrumenten. Zo doen alleen maar echte instrumenten na, en je hoeft niet te kunnen spelen. En echte muzikanten raken er werkloos door! Queen zei het in de jaren 80 al!

Ik stem dit jaar alleen op instrumenten, het nummer heeft geen belang.Hoe duurder het instrument hoe meer kans.😉
Wat enorm elitair gedacht.

je zou juist op de volgens jou beste track moeten stemmen, NIET op een instrument! Ben je nou helemaal. ;)

Ik stem dit jaar alleen op instrumenten, het nummer heeft geen belang.Hoe duurder het instrument hoe meer kans.😉
Ik stem nooit mijn dure instrumenten. Is dat n bonus?

Misschien is het mijn adblocker, maar vorige jaren was de aankondiging een stuk prominenter in beeld. Ik kan me voorstellen dat alleen dit draadje menigeen zal ontgaan en dat zou toch jammer zijn.

Misschien is het mijn adblocker, maar vorige jaren was de aankondiging een stuk prominenter in beeld. Ik kan me voorstellen dat alleen dit draadje menigeen zal ontgaan en dat zou toch jammer zijn.
Screenshot_20241209_094951_Chrome.jpg

Staat op mn telefoon als banner op de voorpagina (net als vorig jaar als ik t me goed herrinner)

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Yay! Ik doe ook weer mee. Leuk hoor.
De basis van mijn inzending heb ik al gemaakt. Vandaag hoop ik 'm verder uit te werken.
Ik zou er deze keer niet eens een genre op kunnen plakken, in ieder geval electronisch en chill en totaal iets anders dan de vorige keren.

Back