Spot jij gear op onverwachte plaatsen? Deel maar.

Ja, ik weet dus niet of een synth was of iets anders. Het stond in de zaal naast de Theremin. Kan helaas geen foto's vinden online.

was er niet eerder een oproep op dit forum om dit soort gear te mogen lenen voor kunst? Denk dat t nu dus klaar is.

Screenshot 2026-08-01 at 11.16.12 PM.png

Ferris Bueller's Day Off > E-mu Emulator II

Dat Google Lens ook tegen mij maar de de puntige vorm bij de tailpiece is anders, die lange dingen bij de elementen ook.

Fender Bullet?

Edit: headstock duidelijk anders..
En idd die tailpiece.. Doet eerder aan een hollow body denken.

Laatst gewijzigd:
Project Hail Mary staat op Prime. Rond 9 minuten zijn er een TR-909 en een CR-8000 in een…natuurkundeklasje.
dan moet ik de film nog is herbekijken, want niet gemerkt. ik vind het wel een goede film: zo weer is niet "Aliens invade earth" gedoe. vond het mooi, grappig en zmotionele film....en nu moet ik die TR 909 vinden ;-)

dan moet ik de film nog is herbekijken, want niet gemerkt. ik vind het wel een goede film: zo weer is niet "Aliens invade earth" gedoe. vond het mooi, grappig en zmotionele film....en nu moet ik die TR 909 vinden ;-)

Attachments

• dmprops.jpg
    dmprops.jpg
    274,4 KB · Bekeken: 44
Zit naar een live stream van het Summerbreeze festival te kijken en wat komt er even leuk voorbij in beeld?
Een synth die je niet vaak tegenkomt bij een metal band en nog gepatched ook!! :biertje:

KMS20.jpg

Back