599$
Behringer Wave Hands-On Demo
Here’s a hands-on demo of the new Behringer Wave synthesizer.
www.synthtopia.com
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar die heeft natuurlijk niet die echte helemaal origenele authentieke old school sound die je alleen met drukknoppen krijgt, da's toch veel echter toch?Denk dat je dan beter een Waldorf M kan pakken, die ziet er een stuk uitnodigender uit en is nog enigszins te betalen.
Het is duidelijk dat je de filmpjes niet hebt bekekenIk heb de filmpjes qua UI niet bekeken van de Behringer wave. Maar je mag toch hopen dat ze met 1 oog beetje gegluurd hebben bij Groove Synthesis en een vergelijkbare UI hebben geïmplementeerd.

Ik voorspel dat de tweedehandsmarkt heel snel vol gaat stromen met dit ding.
Ik heb de 3 rd wave desk, no time zit je daar klanken te maken, layout is zo ingenieus ineengestoken dat je met plezier begint te klanken.Zeker niet beginnen met Kurzweil,zeker als je wat wilt layeren,je bent inderdaad een uur kwijt.Los daarvan de beste synth.Ik heb mijn bestelling geannuleerd voor de Wave, ik zie mezelf niet via zo'n menutje mijn sounds editen, ik wil gewoon draaien en gelijk resultaat horen, niet nadenken over een of andere variabele die ik eerst moet selecteren en dan pas editen. Nu is de Wave niet al te gek moeilijk om te snappen, maar toch, ik draai liever in een tiental seconden een sound in elkaar dan dat ik daar een uur mee bezig moet zijn voor het ergens op begint te lijken.