Eurorack nieuws

MstrFX

B T N!
Wellicht leuk om hier je nieuw ontdekte eurorack nieuwtjes of persoonlijke ontdekkingen te delen:

Laatst gewijzigd:
Als ik op die link klik dan krijg ik de melding dat deze pagina niet bestaat maar als je dan op modules klikt dan krijg je 5 modules te zien, klein bedrijfje schijnbaar.
Deze link hieronder en dan zie je de modules;

Wellicht leuk om hier je nieuw ontdekte eurorack nieuwtjes of persoonlijke ontdekkingen te delen:
Werkt hier prima.

Isaac Beers lijkt me leuke diy’s aan te bieden. Iemand al ervaring mee?
Ik zit aan de DAC module te denken

Dit type en soepel klinkend filter vind ik zelf wel de moeite om eens meer over te weten te komen.

Sallen key Filter

Laatst gewijzigd:
Ik ontdekte dit laatst

Mooie modules , gericht op industrial , distorted geluid. Heb een l’ecorcheur besteld, erg benieuwd naar.

Ik ontdekte dit laatst

Mooie modules , gericht op industrial , distorted geluid. Heb een l’ecorcheur besteld, erg benieuwd naar.
Modules zien er mooi uit, ben benieuwd naar je ervaringen

Echt een heel tof filter , goed smerig en bruikbaar. Ik ben in ieder geval fan Krijg er een beetje een Sherman gevoel bij met wat modulatie. Vrees dat er nog wel meer gaat komen van deze maker :)

Vanuit de U-he softhoek een HARDE module. Tracked je cv en spuugt wat anders uit:

IMG_6501.jpeg

Zou kunnen hoor dan ben je beter op de hoogte dan ik. dpw.se heeft z’n oude modules nu ook in een nieuw zwart design. Je kunt je soms afvragen wat nou echt nieuw is kwa innovatie maar ik zou het graag lezen als iemand iets echt nieuw vind in modular land.

Back