Drumcomputer ontleden

Moet je geen smt elco meer proberen op te solderen maar een thru hole elco kan je er wel op knutselen.

De negatieve pad zit er nog. De positieve is echter volledig dada, je moet proberen uit te vissen waar die naar toe gaat zodat je de positieve lead daar ergens op kan solderen.

bedankt dat je even meekijkt @Vic, smd ic’s gaat me inderdaad te boven deze capacitor was wel keurig verwijderd maar herplaatsten ging helemaal mis omdat ik met nieuw soldeer bezig was waarvan ik me afvraag waarom er überhaupt een bedrijf is die dit product maakt. Totaal niet soldeerbaar. Ik heb nu dankzij tips weer goed soldeer. Ondertussen heb ik Meibergen gevraagd wat gewoon een nieuw pcb’tje kost en wellicht hou ik deze dan voor reserve onderdelen..

Ik stuur op het werk afentoe weleens wat op naar posrepair.. POSrepair Ik weet alleen hun tarieven niet.. maar je zou kunnen vragen of ze het onder de 200 kunnen repareren. Aanmelden is uitsluitend online..

Nou de nederlandse importeur blijkt ze gewoon op voorraad te hebben.. heb gezegd dat ik er niet meer dan 89,- voor over heb.

Back