Hij komt erg hard binnen, mss is dat jouw taktiek, maar ik zou er een intro bijmaken. Leuke bewerkte beats, fijn en verrassend om naar te luisteren. Goed zo, hoe lang heb je hieraan gewerkt?
Hey e-gloomy merci voor de reply. Inderdaad misschien een soort introotje met wat pads of zo eraan breien, lijkt me een zeer goed idee!
Ik heb er een paar dagen aan gewerkt. vooral de wubs goed krijgen heeft best wel even geduurd.
Lekkere beats, twists, filterplays (303)
Mag wel een rustpunt in, bv door pads en lopende bassloop om daarna weer verast te worden door de hectic
van het nummer...
Knap gedaan.
Hey merci allemaal! ik ga aan de slag met jullie commentaren, jullie hebben allen gelijk dat er een rustiger stuk (of zelfs meerdere) inmogen. Het zo luid krijgen vooral door veel OTT, compressie, en fabfilter sidechain eq-mixen. Op het einde nog goed limiten en opsmukken.
Nice, lekker hard, breakbeats ga ik altijd goed op. Introotje werkt ook wel vind ik, dit kan op een later moment nog explicieter terugkomen wellicht? Ik luister nu met Tannoy Reveil speakers zonder sub, dus ik hoor de laagste tonen niet echt, maar ik mis wat bas in de kick.
Interessant gebruik van de links/rechts ruimte, het "grootste" geluid is dat "wow" geluid wat klinkt als een soort unison hard links/rechts geluid. Dat laat ruimte in het midden waar je dan de drums hebt. Zo zit het elkaar niet in de weg maar ik vind het niet lekker klinken dat dat meest prominente geluid zo keihard links/rechts binnenkomt in plaats van in het midden.
In de eerste mix zat dat achtergrond melodie lijntje omhoog wat meer in de diepte van de mix, dat vond ik eigenlijk wel leuk. Maar nu is het beter te horen.
In beide mixen is dat unison stereo lead geluid dus niet fijn voor mijn oren. Maar dat zal jouw favoriete deel van de mix wel zijn omdat het zo hard is.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.