Kris Renton - moodsings (bliep techno/house)

kris renton

New Beat terrorist
Ik probeer dit jaar elke maand een nummer af te werken. Over het werk van deze maand ben ik best wel trots. Een sportblessure zorgde voor een paar extra uren om hem helemaal af te werken. Toch kan het altijd nog net iets beter, ik apprecieer de opbouwende kritiek die ik hier krijg, vaak kom ik zo tot een nog betere versie.

Best aardig. Dat zwiepgeluid is soms wel een beetje hard met al die galm. En in de tweede helft van het nummer zijn dat stabgeluidje en die lange ijle pad niet helemaal lekker qua toonhoogte op elkaar afgestemd. Je zou de percussie ook nog wel wat uit kunnen bouwen. Dat simpele shakertje is wel wat karig.

nogal vrijblijvend
Wat is dat?

Best aardig. Dat zwiepgeluid is soms wel een beetje hard met al die galm. En in de tweede helft van het nummer zijn dat stabgeluidje en die lange ijle pad niet helemaal lekker qua toonhoogte op elkaar afgestemd. Je zou de percussie ook nog wel wat uit kunnen bouwen. Dat simpele shakertje is wel wat karig.

Wat is dat?
dan bedoel ik dat het je niet meetrekt/aantrekt, en je onderdompelt en verweesd achterlaat

Back