Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Mag dit" is ook een beetje gekscherend. ik ga eens kijken of ik 79xx 78xx heb liggen die kapot mogen.. ik was geinspireerd geraakt door dit van dpw.seDe vraag moet niet 'mag dit' maar 'werkt dit' zijn.
Ik vermoed dat dit als voeding niet gaat werken.
Volgensmij noemt men dit een buck converter en is switching, ik weet niet of dit altijd goed is voor je wat geavanceerdere modules.Hier zijn nog wat oplossingen van Frequency Central, oa een eurorack busboard die werkt op 9v dc.
Eletechsup DD1718PA – Frequency Central
frequencycentral.co.uk
Ik heb die FC Power in het verleden eens gebouwd, met goedkope onderdelen van Tayda. Werkte prima en makkelijk te bouwen. Wat wel een nadeeltje kan zijn, ook van die Polykit, is dat je een AC/AC adapter nodig hebt. Die zijn nieuw vaak wat duurder of wat lastiger te vinden. Tripje naar de kringloopwinkel lost dat meestal wel op, maar toch wel iets om rekening mee te houden.Hier zijn nog wat oplossingen van Frequency Central, oa een eurorack busboard die werkt op 9v dc.
Eletechsup DD1718PA – Frequency Central
frequencycentral.co.uk
Sta jezelf toe fouten te maken, doorgaans zijn ze het meest leerzaam. Ik doe wat SDIY nu 6 jaar en beschouw mezelf nog steeds noob, maar dat komt ook doordat ik nu meer begrip heb van wat er allemaal bij komt kijken en dat kan ook ontmoedigend werken. Laat je niet uit het veld slaan!Dank, ik moet een cursus doen, dat zelf leren gaat niet goed..![]()
Bij gebruik van een switching power supply is het nóg belangrijker dan bij analoge voedingen om de hoge frequenties van de voedingslijnen te filteren met bv ferrietkernen en snelle capaciteiten.Volgensmij noemt men dit een buck converter en is switching, ik weet niet of dit altijd goed is voor je wat geavanceerdere modules.
Net als die meanwell die @Grumble noemt, ik heb die trouwens ook zonder problemen ooit in mn eerst case gehad.
Kan me voorstellen dat het hele switching psu verhaal ook zo goed is tegenwoordig..
Duur en dan heb je alsnog een voeding voor dat ding nodig.
Wat voor voeding heb je dan nodig?