San-Pierre
Ouwe rot
Geen idee wat het prijskaartje is maar je kan ook een systeem samenstellen bij Azerty of Alternate en die door hun laten assembleren.Ik ben in de markt voor een nieuwe pc, meteen met windows 11
Eentje zonder compromis deze keer.
Hoe moeilijk is het om als leek zélf een pc te assembleren? Ik heb een goed adres waarbij ik zeker ben dat alles perfect gaat werken en waar ik op terug kan vallen bij eventuele vragen/problemen.
Maar daar hangt vanzelfsprekend wel een stevig prijskaartje aan, met name als ik alle componenten vergelijk met de prijzen op bijv. WeGEKKO e.d.
Ik maak me niet zoveel zorgen om het assembleren maar wel om bijv. de bios instellingen e.d. Voor een leek toch wel Chinees...
Bestaat er een site met een: stap voor stap uitleg hoe zelf het een en ander voor elkaar te krijgen, of toch maar aan de vakmensen overlaten weer?
Een zogenaamd kant en klaar systeem van de meeste computerboeren is vaak samengesteld uit componenten die slecht verkopen of waar ze vanaf willen of meer winst op maken.
Vaak zijn dat dus helemaal niet zo'n geweldige systemen of zelfs ronduit slecht.