Je laatste modulaire aan- of verkoop / trade

Paar aanvullingen dit jaar aangeschaft:

Make Noise Analog Memory: zo'n module die al heel lang op mijn wishlist stond maar lastig (voor een betaalbare prijs) te vinden is. Deze was eigenlijk ook prijzig maar kon het niet laten. Is toch wel een erg mooie aanvulling op Pressure Points, ik zou nog wel een 2e kunnen gebruiken. :D Alleen het gedoe wat er voor nodig is om alles weer heelhuids in de case te krijgen als alle bekabeling aan de achterkant klopt, pfff...
Make Noise Polimaths: complexe module zo op het eerste zicht, moet er nog meters mee gaan maken. Ben ook benieuwd wat die in combinatie met de aankomende Multiwave kan doen.
Make Noise QXG: Had ik nog LPG's nodig? Blijkbaar wel. Als MultWave uitkomt vrees ik dat ik nog een 2e nodig heb om optimaal gebruik te maken van het NUSS concept.
Make Noise Multimod: had ik al een tijdje, maar moet er nog dieper induiken. Nu nog wat oppervlakkig de mogelijkheden gebruikt, maar bv nog niet met audio geëxperimenteerd.
Make Noise Jumbler: leuk om mee te routeren. Ik probeer nu vooral te kijken of hij ook mijn Fonitronic switch overbodig zou kunnen maken. In eerste instantie heeft deze ook wel wat weg van RxMx.
Make Noise PrssPnt: toch net wat anders dan Pressure Points. Dus ik zag wel een meerwaarde om deze er naast te zetten.
Strymon AA.1: Leek me het beste alternatief om mijn gitaar en pedalen mee te kunnen integreren
Make Noise powered Skiff: de 3e inmiddels... Ik ben een ontwerpje aan het maken voor een 3D geprinte standaard waar alle drie de cases makkelijk in en uit kunnen en de 0-CRTL en Strega voor kunnen blijven liggen. Maar gezien de Multiwave en 2e XG er waarschijnlijk bij gaan komen had ik toch wat extra ruimte nodig.

1762784164624.png

og een 2e aankoop dit weekend, Malekko Varigate 8+
Die heb je tweedehands opgepikt neem ik aan want ze zijn ermee opgehouden, mooi dat je 'm tegenkwam.
Vorig jaar heb ik nog een tijdje naar een nieuwe gezocht maar was nergens meer verkrijgbaar.

leuk die is al heel lang favoriet bij mij! Check vooral ook de 3 mute modes, daar kan je echt leuke dingen mee doen :)
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Hele toffe ritmes haal ik er al uit. Had niet verwacht dat de module zo expressief zou zijn. Ik ga er eens goed in duiken.

Kon het niet laten.. volt BF aanbieding.. 148,- incl verzenden.. 1 past mooi bij mn hakenaudio module maar 2.. ik zit zo te kijken en wellicht kan ik er een A-typische kick uit halen met wat advanced patching.. dat was eigenlijk voor mij de uitdaging om hem te kopen..

Screenshot 2025-11-18 at 16.36.32.png

Erica Synths Fusion system 2 hiero..

Had geen zin om zelf allemaal losse onderdelen bij elkaar te verzinnen als modulaire n00b…dan maar gelijk het diepe in.. 😅
Heel raar, maar ben er nog niet echt achter hoe alles goed aan elkaar gekoppeld moet worden.. 🤣

Ik ook!

Mijn laatste aankopen met mooie korting (25% en -20 euro)

- Nano modules OCTA - 808 drums
- Nano Modules ARC - Dual Function Generstor
- Nano Modules CEQ - Compressor / EQ
- Nano Modules ST- FONT - Stereo Filter

Verder nog een XAOC Zadar, Noise Engineering Librae Legio compressor

Erica Synths Fusion system 2 hiero..

Had geen zin om zelf allemaal losse onderdelen bij elkaar te verzinnen als modulaire n00b…dan maar gelijk het diepe in.. 😅
Heel raar, maar ben er nog niet echt achter hoe alles goed aan elkaar gekoppeld moet worden.. 🤣
Hier kun je vinden hoe je alle functies kunt gebruiken. Ik zou ver terugscrollen

monotrail is top! ook de moeite om hem even te steunen via Patreon, dan heb je toegang tot alle pdf's.
divkid is ook de moeite, want zelfs al legt hij specifieke modules uit, dan nog leer je heel wat over algemenere functionaliteiten en patch tips.

onderweg naar mij:
st modular hans en radio,
bear modules matrix42, just1lfo 1U (x 2)
en nog 2 f&f modules van bear
dat wordt lekker solderen.

en dan is het nog geeneens black friday geweest...

Die heb je tweedehands opgepikt neem ik aan want ze zijn ermee opgehouden, mooi dat je 'm tegenkwam.
Vorig jaar heb ik nog een tijdje naar een nieuwe gezocht maar was nergens meer verkrijgbaar.
ja klopt, via Marktplaats heb ik hem.

Let’s go crazy, let’s get NUSS! Multiwave vandaag ontvangen en aan het ontdekken. De 2e QXG erbij om het plaatje volledig te maken. De nieuwe MN concepten moet ik nog wel even eigen maken, stukje complexer dan zomaar even wat knoppen draaien.

Ik heb ze iig in 1 skiff gedaan zodat ik ook wat makkelijker met alleen die modules aan de slag kan.

IMG_6585.jpeg

Ja mooie stap dat poly van Make Noise! Zon QXG vind ik ook wel interessant

Ja mooie stap dat poly van Make Noise! Zon QXG vind ik ook wel interessant
Eerlijk gezegd vind ik de QXG de minste van het stel, maar dat komt misschien omdat ik alle andere LPG's van MN heb ter vergelijking. Ze zitten een beetje meer in de richting van Dynamix, clean en strak. Optomix en QMMG hebben wat meer karakter. Maar voor de integratie met NUSS zijn ze wel erg fijn, scheelt een hoop kabels!

Back