Paar aanvullingen dit jaar aangeschaft:
Make Noise Analog Memory: zo'n module die al heel lang op mijn wishlist stond maar lastig (voor een betaalbare prijs) te vinden is. Deze was eigenlijk ook prijzig maar kon het niet laten. Is toch wel een erg mooie aanvulling op Pressure Points, ik zou nog wel een 2e kunnen gebruiken.

Alleen het gedoe wat er voor nodig is om alles weer heelhuids in de case te krijgen als alle bekabeling aan de achterkant klopt, pfff...
Make Noise Polimaths: complexe module zo op het eerste zicht, moet er nog meters mee gaan maken. Ben ook benieuwd wat die in combinatie met de aankomende Multiwave kan doen.
Make Noise QXG: Had ik nog LPG's nodig? Blijkbaar wel. Als MultWave uitkomt vrees ik dat ik nog een 2e nodig heb om optimaal gebruik te maken van het NUSS concept.
Make Noise Multimod: had ik al een tijdje, maar moet er nog dieper induiken. Nu nog wat oppervlakkig de mogelijkheden gebruikt, maar bv nog niet met audio geëxperimenteerd.
Make Noise Jumbler: leuk om mee te routeren. Ik probeer nu vooral te kijken of hij ook mijn Fonitronic switch overbodig zou kunnen maken. In eerste instantie heeft deze ook wel wat weg van RxMx.
Make Noise PrssPnt: toch net wat anders dan Pressure Points. Dus ik zag wel een meerwaarde om deze er naast te zetten.
Strymon AA.1: Leek me het beste alternatief om mijn gitaar en pedalen mee te kunnen integreren
Make Noise powered Skiff: de 3e inmiddels... Ik ben een ontwerpje aan het maken voor een 3D geprinte standaard waar alle drie de cases makkelijk in en uit kunnen en de 0-CRTL en Strega voor kunnen blijven liggen. Maar gezien de Multiwave en 2e XG er waarschijnlijk bij gaan komen had ik toch wat extra ruimte nodig.