Je laatste modulaire aan- of verkoop / trade

Multigrain is ontzettend leuk. Eigenlijk is het een instrument op zich. Vereist wel wat toewijding om je erin te verdiepen maar dat is het dubbel en dwars waard
Ondertussen een paar avonden met die Multigrain aan het spelen geweest. Ik krijg er maar geen genoeg van. Zeer verslavend.
Ik had ooit een Reflex liveloop van SDS digital waar ik gelijkaardige dingen mee gedaan heb, maar hier is de interface veel beter.
Aanrader.

Erica synths Halloween korting

Delay2 en reverb

Befaco 7u case + handige rugtas (Magma Rolltop Backpack III), want grote cases zijn ook niet alles + wat 1u utility modules

Hier ook de Erica Synths Stereo Delay met halloween korting.

Verder nog een SSF Bassdrum.

Laatst gewijzigd:
Hier de Erica synths Black stereo delay (eerste versie), er zitten heel wat creatieve mogelijkheden op die ik in de tweede niet terugvind.

Ik heb die eerste ook. Feedback op 2/3e en dan de time knop bewerken. Dan ontstaan er allerlei toffe delaypatronen. Had bijna een tweede besteld, maar dat was overdreven in m’n kleine setup.

Ik heb de Erica Delay ook besteld. Verzendkosten vielen erg mee, voor net minder dan $20 naar Canada verzonden. Als je hier als particulier een pakketje binnenlands verstuurd begint het bij $20.

a8436b95-7732-44ee-8829-6162e9596d20.jpeg

Onbegrijpelijk trouwens dat iPhone niet gewoon even standaard en zonder gedoe een foto kan verkleinen.. echt..

Back