MacGyverGear
midi-life crisis
Even een test met de sax op een muziekstuk. Ik ken het liedje al een tijdje maar heb nu een instrumentale versie en er een paar takes op gedaan. Waarschijnlijk kent niemand dit. Het heet "Estate", is Italiaans.
Voor de kritische luisteraar: Wat vind je van de kwaliteit van de muziek? Is er iets raars in te horen of klinkt het goed. Ik heb er iig echt van genoten, al moet het saxspel nog een beetje groeien.. maar voordat ik daar tijd in steek ben ik even benieuwd of de muziek in jullie oren goed klinkt.
Thanx voor het checken!
Voor de kritische luisteraar: Wat vind je van de kwaliteit van de muziek? Is er iets raars in te horen of klinkt het goed. Ik heb er iig echt van genoten, al moet het saxspel nog een beetje groeien.. maar voordat ik daar tijd in steek ben ik even benieuwd of de muziek in jullie oren goed klinkt.

Thanx voor het checken!

Als ik ervoor speel wordt het geluid soortvan weerkaatst en hoor ik een vibey bijgeluid, in de frequentie waarin de fanbladen passeren.. de refecties hoor ik dan ofzo... Maar zolang de toeter voor mijn mic hang is het gelukkig niet te horen denk ik.. Ik moet helaas de deur dichthouden wegens de herrie die het ding maakt.. zonder fan was het niet te doen.. en het is ook mijn enige fan trouwens.. ik hou d'r van..