Ik zag op de Obselete Music Software fb pagina ook een cynische opmerking voorbij komen over het artikel uit de OP.. De rage is daar al tijden gaande..
Bei Facebook anmelden
Ik vind ouwe software wel leuk uit nostalgische overwegingen.. maar gebruiken? niet echt.. misschien om in de sfeer te komen door ff mee kutten.. om daarna weer terug te komen, als van een camping in het comfort van thuis.. De Virus Powercores heb ik wel echt veel gebruikt, met de Acces Virus VST erop. Klonk fantastisch.. maar later de hardware van beiden de Virus C en B gekocht, gek genoeg veel minder mee gedaan. Het is met software ook een beetje hebbuh hebbuh.. en het neemt geen/ nauwelijks plek in.. als het er niet meer is, en je moet origineel zien te bemachtigen, best 'n uitdaging.. iedereen heeft dat alang weggeflikkert natuurlijk..
Zag laatst dat iemand uit nostalgische redenen een hele oude Reason zocht.. ik snap dat wel ook.
Reason 1.0 - de allereerste versie gezocht
Ben ff kwijt wie dat nu ookal weer was, die de laatste Cubase versie zocht die midi ondersteunde.. voor PC. Eerder ergens iets over gehoord dat het strakker zou zijn qua clock..
@liquidthrust had die software volgens mij origineel.. en ik had hem daar genoemd..
en gevonden.. Was dat nog gelukt
@BasicSystem ?
Gezocht: Cubase 2.8 voor PC, midi only