Meer info - niet veel meer nog dan een handleiding en de lijst van inbepgrepen geluiden - hier: Fourm Documentation - Sequential
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor spel en opname gebruik ik alleen volwassen klavieren. ik zie het nut van die kleine toetsen wel bij het maken van geluiden. Daarom geef ik altijd de voorkeur aan toetsenversies.
Ik hem de Fourm sinds gisteren in huis.Wat zijn tot nu toe de ervaringen van mensen die hem hebben (gehad/gehoord in het echt)? Qua sound en gebruikers gemak (Los van de slim keys, want dat boeit mij minder)?
Hij is robuuster gebouwd dan de plaatjes doen vermoeden. Stevige zwart gelakte metalen bak met solide knoppen. Een Prophet 5 is qua uiterijk wel een stuk sjieker met die houten panelen, maar daar is de prijs van de Fourm ook naar.
Deze synth krijgt wel een heel goede review in de Interface van deze maand. Dat heeft mijn interesse gewekt. Wat zijn tot nu toe de ervaringen van mensen die hem hebben (gehad/gehoord in het echt)? Qua sound en gebruikers gemak (Los van de slim keys, want dat boeit mij minder.
Als je meer wilt weten dan roep je maar!
Groet, Dorian
Geen idee. Ik gebruik voor alles één los midi keyboard. Staat misschien in de manual? :stuurt hij wel meer dan 4 noten polyfoon midi uit?
Zeker, en best gevoelige polyAT. De slim keys zijn even wennen als je van full size afkomt.Ik heb nog wel een vraagje: stuurt hij wel meer dan 4 noten polyfoon midi uit? Voor als ik hem als keyboard/input wil gebruiken voor vst synths?
Zeker, en best gevoelige polyAT. De slim keys zijn even wennen als je van full size afkomt.
Zeker als meespelend alternatief voor een midikeyboard bruikbaar. En polyAT kan je (ook) in je daw instellen. Als controller overigens zeer bruikbaar, ook bij (sommige) drumpartjen, maar das voor een andere thread.
Op de Fourm kan je de aftertouch, channel of AT kiezen of helemaal uitzetten. Ik gebruik 'm alleen niet als masterkb, maar in het algemaan kan je de at aan van alles toewijzen, kan best instellingen bedenken die een drumtrack interessanter makenok dank! nog even uitvinden hoe iik de PolyAF in Ableton kan uitzetten...waarom zeg je 'sommige' drumpartijen?
Zag een filmje van Starsky die het met de og Pro One vergelijkt.In hoeverre komen de envelopes en filter van de Fourm in de buurt van een Pro One ?