Roland TR-1000 Rhythm Creator

tr-1000_top_gal.jpg

Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,

Last edited by a moderator:
Hehe en toch word ik er stiekem wel enthousiast door. Hopelijk is het niks voor mij, heb al genoeg drumbakken hehe

Als ze echt de 808/909 circuits analoog hebben nagemaakt en er een bak ACB en digitale shizzelarij opmikken zou dit wel een hele interessante kunnen worden.

Volgens mij staat er PCM, FM en VA (ACB).

Dat analoge waar ze het over hebben, zullen wel de in- en outputs etc zijn.

Hopelijk heb ik het mis natuurlijk.

Tijd terug had ik op n roland yt video geschreven dat Roland hun drums alles seperaat out moet hebben. Ik kreeg een reactie van Roland, die positief was. Benieuwd of t zo zal zijn. Niet dat ik nog toe ben aan n (nieuwe) drumbak.

Beetje ondoorzichtige marketingpraat of het nu hybride analoog-digitaal is of gewoon digitaal met een hoop gelul er omheen. Als het helemaal digitaal is zou 2k wel erg fors zijn.

Ik snap niet waarom de meesten zo gefixeerd zijn of de tr-1000 al dan niet analoog is .
De acb in de Tr8s klinkt verdomd goed .
Mij maakt het geen moer uit of het digitaal of analoog is ,zolang het goed klinkt ( en hopelijk geen Zencore ;)

Als tevreden gebruiker van een TR-8S en eerder een TR-8 vind ik dit wel intrigerend en het volgen waard.
Ik ben benieuwd naar de meerwaarde van deze TR, want als de genoemde prijs klopt moeten er wel verdomd goede redenen zijn voor mij om aanschaf te overwegen.

Het heeft in elk geval een wat moderner schermpje als ik het plaatje mag geloven.

Welke dag van het jaar wordt dan TR 1000 dag? bij de 808 en 909 was dat nog te overzien..:mexico:

Back