Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik begrijp uit de tekst dat ze de originele circuits op basis via acb implementeren. Voor zover ik kan beoordelen is alleen een deel van de fx analoog.Lijkt me dat dit een hybride analoog - digitale drumbak is, ook gezien de prijs. Staat in de tekst dat de originele circuits weer gebruikt zijn.
Zou mooie ontwikkeling zijn, een aantal jaren geleden maakte Roland duidelijk dat ze niet zouden terugkeren naar analoog. Maar dat was nog onder de oude ceo.
One XoX to rule them all?Poeh zeg, als hij ook nog de Octatrack scenes met de fader heeft, dan zou het wel eens DE droom drumcomputer van velen kunnen zijn. Beetje te mooi om waar te zijn![]()

InderdaadBeetje ondoorzichtige marketingpraat of het nu hybride analoog-digitaal is of gewoon digitaal met een hoop gelul er omheen. Als het helemaal digitaal is zou 2k wel erg fors zijn.
Als ze echt de 808/909 circuits analoog hebben nagemaakt en er een bak ACB en digitale shizzelarij opmikken zou dit wel een hele interessante kunnen worden.
Mijn interesse is wel gewekt in elk geval.
10 oktoberWelke dag van het jaar wordt dan TR 1000 dag? bij de 808 en 909 was dat nog te overzien..![]()