Roland TR-1000 Rhythm Creator

tr-1000_top_gal.jpg

Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,

Last edited by a moderator:
Kijk zo wil ik een vlaggeschip parts layout zien, niet maar 10 parts zzzz
Screenshot 2025-10-01 at 09.49.30.png

Mja de hype was leuk voor een paar dagen, ik houd het wel bij mijn highly curated samplelib :D
Screenshot 2025-10-01 at 09.56.14.png
Screenshot 2025-10-01 at 09.55.39.png

Laatst gewijzigd:
Nou, blijft dik ding, zeker als je mooie modular set hebt. Kunnen je drummodules wel weg nu..
Dat vind ik handiger ook. (althans met het doel je live performer bent)

Nou, blijft dik ding, zeker als je mooie modular set hebt. Kunnen je drummodules wel weg nu..
Dat vind ik handiger ook. (althans met het doel je live performer bent)
Sorry maar hier moet ik even op reageren. Waaaatt? Hands on knoppen draaien zonder display is voor mij en sommige andere vast nogal belangrijk. Tactile plezier boven opties, hier. Hoe eenvoudiger de bak hoe meer ik m gebruik. De 808 komt altijd aan bod. Ik ben benieuwd of Alex Ball die uitgenodigd werd bij het prototype toen al de 808 en 909 had of die toch erna lekker gekocht heeft. Zijn yt film is net uit over de tr1000 en ik vond het gebruik vd juno 60 persoonlijk t hoogtepunt. Maar die 2 ob’s was wel ff patsen 😎

Juist wel interessant hoe hij lekker alles met twee kabels door de MAIN gooit.. ben ook benieuwd @Nap hopelijk komt er een gebruikers draad!

Sorry maar hier moet ik even op reageren. Waaaatt? Hands on knoppen draaien zonder display is voor mij en sommige andere vast nogal belangrijk. Tactile plezier boven opties, hier.
Nee, ik heb het over eurorack drum modulles.. ik vind drumcomputers ook handiger vanwege de knoppen & onboard sequencer voor volledigheid.

Laatst gewijzigd:
Haha, binnen een uur na de aankondiging in je handen, dat zijn serieuze GAS-skills! Proficiat & enjoy!

Hopelijk zijn die twee kabeltjes genoeg... 😅
Ik ga alle outputs aansluiten maar wist niet zeker of ik genoeg had :) Dus voor de zekerheid 2 extra. Maar main is wel leuk voor de master fx natuurlijk.

Back