Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, binnen een uur na de aankondiging in je handen, dat zijn serieuze GAS-skills! Proficiat & enjoy!Hebbes!
Sorry maar hier moet ik even op reageren. Waaaatt? Hands on knoppen draaien zonder display is voor mij en sommige andere vast nogal belangrijk. Tactile plezier boven opties, hier. Hoe eenvoudiger de bak hoe meer ik m gebruik. De 808 komt altijd aan bod. Ik ben benieuwd of Alex Ball die uitgenodigd werd bij het prototype toen al de 808 en 909 had of die toch erna lekker gekocht heeft. Zijn yt film is net uit over de tr1000 en ik vond het gebruik vd juno 60 persoonlijk t hoogtepunt. Maar die 2 ob’s was wel ff patsenNou, blijft dik ding, zeker als je mooie modular set hebt. Kunnen je drummodules wel weg nu..
Dat vind ik handiger ook. (althans met het doel je live performer bent)
Nee, ik heb het over eurorack drum modulles.. ik vind drumcomputers ook handiger vanwege de knoppen & onboard sequencer voor volledigheid.Sorry maar hier moet ik even op reageren. Waaaatt? Hands on knoppen draaien zonder display is voor mij en sommige andere vast nogal belangrijk. Tactile plezier boven opties, hier.
Ik ga alle outputs aansluiten maar wist niet zeker of ik genoeg hadHaha, binnen een uur na de aankondiging in je handen, dat zijn serieuze GAS-skills! Proficiat & enjoy!
Hopelijk zijn die twee kabeltjes genoeg...![]()
Dus voor de zekerheid 2 extra. Maar main is wel leuk voor de master fx natuurlijk.