Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In vergelijking met Waldorf Kyra moet ik je daar gelijk in geven.Ja, 5 jaar nadat de TR-8s al op de markt was. Dat is toch best nette nazorg.
)
Ja waarom niet?
Wie belt Jochanan om even wat te regelen voor zijn meest loyale klantenkring?
Die zullen zich zeker niet verlaten voelen.Maar euh, wat is de klacht precies?
De SP-404 mk2 heeft de afgelopen jaren ieder jaar rond 4 april een HUGE update gekregen met zoveel nieuwe features dat ze nog amper onder de sneltoetsen passen. En gratis.
Maar de MC lijn heeft al meer dan 2 jaar geen updates meer gehad.De TR-8S/6S heeft meerdere updates gekregen met hele nieuwe synthesevormen (FM) en nieuwe ACB modellen (vrij recent nog de CR78 ). En gratis.
De Aira's uit 2014 werken volgens mij nog op ieder modern systeem. En die hebben ook updates gehad, zowel gratis als betaald. Voor de System-8 is nog niet zo heel lang geleden nog de JX8p uitgekomen dacht ik.
Volgens mij is het op de MCs, Jupiter X, Juno X en Fantoms niet heel anders?
sep-19 | |
dec-19 | 91 |
mrt-20 | 91 |
jun-20 | 92 |
sep-20 | 92 |
mei-21 | 242 |
sep-22 | 488 |
nov-22 | 61 |
jun-23 | 212 |
okt-25 | 853 |
.Een deel was bugfixen van updates ervoor en tevens zat er een aantal releases bij die gewoon commercieel waren (verkoop van soundpacks mogelijk maken)Mja ok, maar je hebt 9 updates gehad in 4 jaar. Zijn er dan nog steeds bugs of missende features over? Of is het product gewoon "af"?
Drumlogue werkt prima nu os 1.3. vlak voor discontinued. Daarnaast weten we niet of korg toch nog dingen doet ermee. En er zijn C++ types gewoon mee bezig dus hier geen klachten meer.Mja ok, maar je hebt 9 updates gehad in 4 jaar. Zijn er dan nog steeds bugs of missende features over? Of is het product gewoon "af"?
Bij gebrekkige updates denk ik eerder aan toestellen als de eerder genoemde Kyra of Drumlogue...
Is gewoon achter toch? Met een analog filter en overdriveDus toch meer analoog![]()
De tekst op de Duitse webshop lijkt toch echt op analoge engines. (voices).Is gewoon achter toch? Met een analog filter en overdrive
Ik ben geen 'son Wu fan' maar hier kun je de tekst nog nalezen en meer plaatjes zien.Is gewoon achter toch? Met een analog filter en overdrive
UAC v1 max stereo, v2 32 channels en v3 256 channels.Ik weet overigens niet of daar nog beperkingen inzitten als je meerdere kanalen audio wilt gebruiken dan alleen stereo?
Wel cool, maar niet vergelijkbaar m.i. Vrij basic en heeft niet eens digitale control, laat staan dat ie iets kan met midi cc en program changes.![]()
COMING SOON - HEXDRUMS!
The industrial magic of Erica Synths techno weapons, fused with the DNA of Hexinverter’s mutant circuits is brought to life as the HexDrum – an analog drum machine forged out of deep respect for traditional designs with innovative improvements and the combined spellwork of its makers. Combining...www.ericasynths.lv
Dit is op het eerste oog ook niet misselijk
Niet meer. Iemand interesse in een TR-8S?Ik zou mijn adem niet inhouden...
Ik vind het design wel ok. Zakelijk, strak, geen fratsen, misschien een beetje klinisch. Maar een leuke 'break' met de groene LED Kerstboom van de originele Aira range of de LHBTQIAP+ regenboog van de 8S. En ja, er zit altijd wel iets wel of niet op dat je wel of niet zou willen. De ene hoeft geen synth, de ander geen aparte outputs, zo is er altijd wel iets. Ik vind het juist wel tof dat Roland eindelijk eens een keer ALLES er in gooit. Iemand op zoek naar een Perkons?