Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lekker man! Het lijkt mij een uber vette drumdoosHebbes!
Deze zitten er wel in als ACB volgens mij.Ach er komt wel een tr 2000 over 2 jaar
proficiat Nap.
En ik dacht snel te zijn via Thomann. Zou vrijdag komen.Bekijk bijlage 3865558
Hebbes!
Ja, je kunt layeren.Dus je hebt 10 parts, maar kan je in 1 part meerdere klanken layeren? Dus bv je 808 BD beetje aandikken (want dàt heeft hij nodig) met een FM BD?
dus lekker handig je cowbell onder je bassdrum fader of zoiets...duw er gewoon een paar faders op. Ik krijg alweer migraine als ik denk dat alllemaal moet gaan zitten shiften. Of is het echt alleen bassdrum op bassdrum en snare op snare layeren, tja...ik weet eigenlijk niet meer wat hier op te zeggen.

Ik ga voortaan in iedere softsynth draad mauwen dat er geen knoppen op zitten.dus lekker handig je cowbell onder je bassdrum fader of zoiets...duw er gewoon een paar faders op. Ik krijg alweer migraine als ik denk dat alllemaal moet gaan zitten shiften. Of is het echt alleen bassdrum op bassdrum en snare op snare layeren, tja...ik weet eigenlijk niet meer wat hier op te zeggen.
Dan verwijs ik je naar de manual want dat soort dingen doe ik allemaal niet.Erg benieuwd of de performance controls midi assignable zijn en hoe program changes zijn geïmplementeerd @Nap![]()

Ik zou 't bij een TR-606 houden.dus lekker handig je cowbell onder je bassdrum fader of zoiets...duw er gewoon een paar faders op. Ik krijg alweer migraine als ik denk dat alllemaal moet gaan zitten shiften. Of is het echt alleen bassdrum op bassdrum en snare op snare layeren, tja...ik weet eigenlijk niet meer wat hier op te zeggen.
Ja ofcourse... Downloadpage was in maintenanceDan verwijs ik je naar de manual want dat soort dingen doe ik allemaal niet.![]()
maar download lukte nu.