Korg Trinity VST
Korg Trinity VST uitgebracht. Deze legendarische synth uit 1995 is nu verkrijgbaar als VST. Waarom hoor ik niemand op synthforum hierover?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Haha ja dat klopt. En dat beetje tijd dat ik heb zit ik dan op het synthforum ;-) . Maar ik ben de enige vast niet die weinig tijd heeft. Ik wil een instrument in de woonkamer zetten zodat ik er ook makkelijker achter ga zitten ipv op de bank).Ik heb m inmiddels aangeschaft, leuk, dienoude sounds, wel ff lastig om de workflow te doorgronden op zo’n oudere bak. Ben benieuwd wat ik ermee kan maken.
@synthmann ; wordt het wellicht tijd om je forumnaam te wijzigen in Notimemann![]()
Is de prophecy sysex patch compatible met de oude hardware? Ik heb vroeger een prophecy gehad en nog wel mijn eigen user sounds ergens opgeslagen denk ik. Dat zou het interessanter maken.Ik vind de vst's van Korg toch wel fijn. Mooie manier om de M1, Triton (Extreme) te hebben, maar ook de MicroKorg en Prophecy bijvoorbeeld. Scheelt ook een hoop ruimte en benodigde aansluitingen in de studio :-). Ze klinken ook allemaal fijn. Wat ik wel vaak doe is sommige effecten uitzetten (b.v. reverb) en andere plug-in gebruiken daarvoor.