NorthernLightX
Prutser
Ik "moet" over een paar weken mijn studio afbreken vanwege een kleine verbouwing, en wil bij het her-opbouwen wat extra aandacht besteden aan de bekabeling en de routering daarvan. Bij het uitdenken van het bekabelingsplan ben ik tot de conclusie gekomen dat het erg wenselijk zou zijn om via patchbay(s) te gaan werken.
Dus, wie heeft wat liggen waar hij/zij vanaf wil?
- Ik heb nog geen basis, dus kan met zowel 6,3mm jacks als met TT/Bantam uit de voeten.
- Ik kan prima solderen dus een paneel waarbij de kabels op de achterkant op strips gesoldeerd moeten worden is geen probleem.
- Ik wil wel de integriteit van het signaal behouden, dus een beetje kwaliteit is gewenst. Dus geen Behringer of goedkope Neutrik / Rean brol.
- Gebalanceerd signaal moet behouden blijven.
- Instelbare normalling is een pré
TT/Bantam is lekker compact dus dat is aantrekkelijk, echter zijn die oplossingen nieuw niet te betalen.
Samson S-Patch Plus lees ik goede verhalen over, maar is nieuw lastig te krijgen nu. Black Lion lijkt mij wat overpriced voor wat je ervoor krijgt.
Dus, wie heeft wat liggen waar hij/zij vanaf wil?
- Ik heb nog geen basis, dus kan met zowel 6,3mm jacks als met TT/Bantam uit de voeten.
- Ik kan prima solderen dus een paneel waarbij de kabels op de achterkant op strips gesoldeerd moeten worden is geen probleem.
- Ik wil wel de integriteit van het signaal behouden, dus een beetje kwaliteit is gewenst. Dus geen Behringer of goedkope Neutrik / Rean brol.
- Gebalanceerd signaal moet behouden blijven.
- Instelbare normalling is een pré
TT/Bantam is lekker compact dus dat is aantrekkelijk, echter zijn die oplossingen nieuw niet te betalen.
Samson S-Patch Plus lees ik goede verhalen over, maar is nieuw lastig te krijgen nu. Black Lion lijkt mij wat overpriced voor wat je ervoor krijgt.