Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat is wel zo, maar dan had je nog weleens wat awkward situaties of gesprekken, nu in deze tijd nu alles met machine interacties gaat dreigt al dat soort ongemakkelijkheid en schuring te verdwijnen, waardoor er dan ook maar weinig onverwachts meer kan gebeuren, zegmaar.En kon je na afloop een uur in de rij staan om hem weer in ontvangst te nemen. Doe mij maar een locker![]()
maar tegenwoordig kunnen we omdenken. Je bent gewoon ruim op tijd voor de eerste trein. Dat kon men vroeger niet, omdenken. Toen heette dat rechtlullen.Ja onverwachte dingen zoals de laatste trein missen omdat je een uur op je jas moet wachten
maar tegenwoordig kunnen we omdenken. Je bent gewoon ruim op tijd voor de eerste trein. Dat kon men vroeger niet, omdenken. Toen heette dat rechtlullen.
... noem je het 'innerlijke groei'. Voel je je meteen een stuk beter door.
Ja, vroeger was de muziek dus echt beter, is wetenschappelijk vastgesteld.
Logica = goed.Dus 'complex = goed'?
De literatuur moest het helaas ontgelden zo te zienZelf kom ik uit een zeer musikaal gezin.
Zowel in het stuk als in het rapport word geschreven dat muziek de afgelopen decennia minder complex is geworden - maw: meer eenheidsworst. Je opmerking bevestigt dat dat ook zo wordt ervaren. Iets dat ik iverigens volstrekte onzin vind. Allebei is goed (of slecht).Dus 'complex = goed'? Eenvoud is toch juist goed