krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Dat wat ik daarna nog aanvulde is onderzoek van de universiteit van Utrecht, je mag aannemen dat universiteiten niet zomaar een praatje verkondigen.Maar vergeet ook niet dat populisten al jaren precies dit argument gebruiken om ook deugdelijke wetenschap (en de media) verdacht te maken teneinde hun eigen agenda te pushen (varierend van de belangen van commerciële of politieke broodheren dan wel ideologisch gedreven). Daarom kun je beter niet op eenzijdige bronnen ('echoput') vertrouwen maar je juist zo breed mogelijk oriënteren. Ook goed kijken waar lui zitten die constant opnieuw opduiken in maatschappelijke debatten met allerlei spannende emotieve 'onthullingen' om de publieke onderbuik te beïnvloeden ('Zie je wel! Ik wist het!'), maar die nog nooit in hun leven zijn teruggekomen op iets wat ze achteraf verkeerd bleken te hebben.
Als er iemand niet terugkomt op z'n mening dan vallen daar ook de lui van de Volkskrant onder maar ik kijk dan wel het interview van een uur met de hoofdredacteur want zo vaak komt zo iemand niet een uur lang aan het woord, ik kan wel zeggen dat ik me verdiep in personen aan de rechter en linkerkant van het spectrum ipv iets af te doen éénzijdige bronnen waardoor je snel je mening klaar hebt.
Voordat je dit éénzijdig noemt zou je ook het interview met de statisticus eerst 'ns kunnen bekijken maar waarschijnlijk zal je zeggen dat je wel wat beters te doen hebt.
Ik ken je, de kans is aanwezig dat je je met een flauwe grap er van af maakt ipv serieus antwoord te geven.