Was vroeger alles beter?

In Nederland is de pakkans gewoon belachelijk laag buiten bepaalde tijden en als je de gebruikelijke controle-plekken mijdt. Dat ze controleren op ongewone plekken gebeurt bijna nooit, anders zou ik wat meer prenten verwachten op mijn woon-werk-route, waar toch geregeld auto's ondersteboven liggen (altijd op dezelfde kruisingen) en mensen veel te hard scholieren maar net niet van hun sokken rijden (betreft een bepaalde weg tussen Den Haag en Delft die een notoire sluiproute is, met steun van de lokale VVD trouwens).

Ook kunnen ze hier in de regio cocaïne-dealers (of idioten die zwaar vuurwerk afsteken) op parkeerplaatsen niet vinden zelfs al gaan ze er naast staan. Heel raar kunnen ze ze plots wel vinden als je de agenten persoonlijk aanspreekt en er op wijst dat er geregeld iemand in een park is die pakjes met wit spul aan tieners geeft in ruil voor een briefje van vijftig...echt heel bijzonder.:z

Wij zijn in NL ooit op een zondagnacht aan de kant gezet toen een politie op motor naast ons kwam rijden. Het was een werfzone op de snelweg, iedereen reed 110 want er gebeurde daar helemaal niks maar de borden stelden 50 per uur. Slik. Wat bleek: klein autootje met buitenlandse nummerplaat en 4 jongvolwassenen op zondagnacht valt nogal bovenaan het profiling lijstje. Dus uitgebreide drugs- en papierencheck. Alles in orde en niks foei bij. Dus mochten we weer verder. Wel zo eerlijk van oom agent om niet 1 auto uit een rij van duizenden een monsterboete voor "te snel" rijden te geven.

paar dagen geleden reed ik met de motor. Te snel. Ik werd ingehaald door een nog veeeeel snellere motor. En toen kwam de tegenligger, 15 seconden later. Een politie combi. Het kon hen niks schelen, was in NL trouwens.

Ja, sommige dingen waren vroeger misschien dan beter alleen het dingetje is:
Je kan niet terug naar vroeger!

Dus heb ik zelf een natuurlijke afkeer van die hang naar vroeger.
Zou mooi zijn als wat meer mensen in gewoon in het nu zouden leven en daar gewoon het beste van maken.
Dat was vroeger makkelijker.

Nog even over leeftijdsverschil binnen relaties. Dat is tegenwoordig wat minder ongewoon.. gelukkig. :)

Haha woopwoop. Ik denk soms als de tiener weer eens klaagt over haar bijverdienste: nog 50 jaar en misschien mag je dan op pensioen

Die goeie ouwe tijd dat je nog haar en tanden had, en zelfstandig een erectie kon krijgen. Those were the days!

19429.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Vroeger was de hoofdfoto van een immo advertentie een foto van het huis dat werkelijk te koop was en geen fantasie van hoe het er eventueel uit zou kunnen zien als je het volledig zou renoveren en de tuin zou heraanleggen en het een warme natte lente zou zijn.

Vroeger was de hoofdfoto van een immo advertentie een foto van het huis dat werkelijk te koop was en geen fantasie van hoe het er eventueel uit zou kunnen zien als je het volledig zou renoveren en de tuin zou heraanleggen en het een warme natte lente zou zijn.
Maar dat 'house for sale' heeft decennia te koop gestaan.
Ondanks alle 'bedroom filled memories'.

O gaan we huizen shoppen? beetje synth zaal, beetje sleutelruimte... Wat spoorvorming mogelijkheden. Stukje tuin om de tune af te stellen en testen. Klinkt goed. Liefst losstaand gebouw van de andere gezinsleden - kwestie van de opnames van de vocals veilig te stellen.

Die goeie ouwe tijd dat je nog haar en tanden had, en zelfstandig een erectie kon krijgen. Those were the days!
Ik slaap altijd op m’n buik, en wordt elke ochtend schuin wakker!

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Back