Ay-ay house-ah house-house-ay-house-ah

Lekkere oldschool house vibe! Mooie chords die erbij komen. Bass staat voor mijn gevoel iets te zacht. De vocal ben ik niet zo'n fan van. Vind die ook niet zo lekker blenden met de rest. Zou de track of wat korter maken of wat meer variatie/een break toevoegen. Ging toch vooruit skippen na een tijd. Goed werk!

Lekkere oldschool house vibe! Mooie chords die erbij komen. Bass staat voor mijn gevoel iets te zacht. De vocal ben ik niet zo'n fan van. Vind die ook niet zo lekker blenden met de rest. Zou de track of wat korter maken of wat meer variatie/een break toevoegen. Ging toch vooruit skippen na een tijd. Goed werk!
jaman de vocal had ik er al uitgeflikkerd idd. en vervangen voor n andere. en die lelijke orgel chord ook. zal m ff uploaden. incl variaties enzo

maarrr de vocals vind ik wel supervet, voor iets anders though....

hijs nu zo, maar ik wil nog meer variaties in die chords eigenlijk.
en korter hahahaha

maar ik neem het altijd live op dus het is altijd een beetje de vraag hoe de track word.. :/

hij is denk ik af, nog feedback?
volegns mij istie wel zuiver zo

die vocal is weg, heb wel een andere hehe.
en de drums blijven eigenlijk in de track best wel varieren met breaks
en denk dat de bass nu ook wel goed staat

Back