Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja zeker! Moest er even aan wennen, sommige dingen hebben ze een beetje vreemd geregeld, maar als je je weg hebt gevonden is het een snele bak om mee te werken.
De OT komt hier ook nog wel een keer, de elektron sequencers blijven heer en meester en als je die eenmaal gewend bent, dan mis je bepaalde opties bij alle andere apparaten.
Komende maandag wslk een As-1 halen, ben erg benieuwd naar de sound en hoe die samenwerkt met de SP.
Die staat bij mij op plek 2 - heerlijk dat je de resonantie open kan draaien zonder dat het ten koste gaat van het laag.Ik was het meest verrast door de KORG monologue dit jaar. Wat een toffe synthesizer met een karaktervol geluid: KORG monologue – Compact synth, colossal sound. | Solidtrax
Ik lees wat berichten over dat de AS-1 niet zo lekker synct wanneer je van patch/pattern switcht.AH ja de AS1 klinkt echt goed. Ik heb er twee en een prophet 6. Die AS1 is een Pro One mkII. Heerlijke synth.
Ik heb nu een 3 tal dagen de octatrack en het lijkt dat ik er vrij goed mee op gang kom. En het lijkt erop dat de SP16 in vele opzichten een Octatrack light is en als je die goed kent helpt dat. Hoewel ik ook de Analog keys heb.
Ik heb veel synths versleten, maar de virus is voor mij een blijvertje. Ben rond 2006 begonnen met de ti1 desktop en sinds een paar jaar heb ik de ti2 keyboard. Misschien wel tot mijn schande moet ik bekennen dat ik er na een kleine 20 jaar nog steeds nieuwe dingen op ontdek...fantastisch dingLastig. Ik heb dit jaar met zowel Access Virus TI2 als Roland JV2080 met veel fun mee gespeeld, maar ik kies toch voor de Access Virus TI 2
Programmeren gaat voor mij goed af, zit een latch/arpp op en makkelijker te bedienen tegenover een Waldorf Iridium.
Helemaal mee eens. Beste synth die ooit heb gehad en nog steeds heb.Ik heb veel synths versleten, maar de virus is voor mij een blijvertje. Ben rond 2006 begonnen met de ti1 desktop en sinds een paar jaar heb ik de ti2 keyboard. Misschien wel tot mijn schande moet ik bekennen dat ik er na een kleine 20 jaar nog steeds nieuwe dingen op ontdek...fantastisch ding
De issue is alleen als je van pattern switched.Ik lees wat berichten over dat de AS-1 niet zo lekker synct wanneer je van patch/pattern switcht.
Heb jij daar ook last van of is dat wellicht minder als je de AS-1 met de SP-16 synct?
Dat zou iig wel erg jammer en bijna een deal breaker zijn als sync niet lekker werkt.
De issue is alleen als je van pattern switched.
Dus de sync werk normaal wel gewoon goed.
Iig voor mij is dat geen dealbreaker.
Bv ook die snare pattern.
Ik vind de sound zo goed dat ik van SP16, naar de AS1, daarna de Prohet 6 en uiteindelijk ook nog een tweede AS1 ben gegaan.
Hier zijn meerdere parts van de AS1 en dat synct prima.
Zou je misschien je specifieke AS-1/SP-16 vragen in een losse thread of PM kunnen bespreken, zodat deze thread on-topic kan blijven?Thanks voor de toelichting. Dat geeft hoop. Het is dus alleen als je van pattern in de AS-1 zelf switcht?
Dus als je de AS-1 via de SP-16 aanstuurt, ook de sequence, dan heb je er geen last van?
De sound zal me wel bevallen!
Thanks voor de toelichting. Dat geeft hoop. Het is dus alleen als je van pattern in de AS-1 zelf switcht?
Dus als je de AS-1 via de SP-16 aanstuurt, ook de sequence, dan heb je er geen last van?
De sound zal me wel bevallen!