one_b
Ouwe rot
Na het bevlogen relaas van mijn zusje over wat Spotify allemaal doet en niet doet heb ik vrij resoluut mijn Spotify opgezegd.
Wat nu? Tidal? Deezer?
Heeft iemand tips?
Wat nu? Tidal? Deezer?
Heeft iemand tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat is van mijn eigen muziek ja, de grens is alles met een tag als ambient, new age, cinematic ect. ze kijken verder helemaal niet naar de muziek zelfs muziek die ik op gitaar speel bv. classieke muziek is op apple music geblocked en volgens mij op deezer ookIs dat een upload van je eigen muziek? Ik luister super veel ambient en electronische muziek op Deezer. Ook vage drone shit zonder structuur of melodie ofzo. Ben benieuwd waar Deezer dan de grens trekt. Is het pure white noise ofzo?
Ik gebruik zelf macOS en gebruik Brave (gebaseerd op Chrome) als browser en daarmee kun je van sommige websites een "app" maken en dus ook voor Youtube en Youtube Music. Zelfs voor Synthforum! Het is in feite gewoon een uitgeklede browser, maar dan alleen strikt voor bijvoorbeeld YT Music. Zal met Chrome ook zo werken verwacht ik, maar ik weet niet of dit ook onder Windows hetzelfde werkt als onder macOS.vermits ik YT premium heb probeer ik en mijn vrouw nu samen YT music. Maar al die playlists op spotify ben k 'kwijt'
YT Music heeft n web pagina en geen 'app' op de computer, lijkt... ff doorbijten en kijken of ik er aan kan wennen.
Spotify is pokke rot en slaat ook alleen maar op, heb mijn muziek er ook afgehaald, ze mogen creperen in de hel.

welke internet radios? (of is dat te OffT?)Ik heb vinyl, cd's, een paar goeie internet radios en een handvol YT playlists.
Meer moet dat niet zijn![]()